نسخه چاپی

به آتش‎كشیدن قرآن از سر عجز و حقارت دشمنان اسلام

روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای عمل وقیحانه به آتش کشیدن قرآن کریم را محکوم کرد. در این بیانیه می‌خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون.

قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی در دستان بشریت همواره مورد تکریم و احترام آزادگان و دینداران عالم بوده است. این کتاب مصحف عدالت و رحمت ، صلح و شفقت و روشن‌ترین راه سعادت ابناء بشر است که همواره، جاودانه خواهد ماند؛

بدون شک، بیداری اسلامی و خروش موج عظیم امت اسلامی، مرهون تعالیم متعالی این کتاب الهی است و همین امر، خشم جباران و ستمگران روزگار را نسبت به این معجزه خداوندی و سند لطف و مرحمت او برانگیخته است .

قطعاً به آتش کشیدن مصحف الهی اهانت به میلیون ها مسلمان و آزاده جهان است که از سر عجز و حقارت دشمنان اسلام در مقابله با این موج عظیم و گرایش روز افزون به این دین الهی سر چشمه می گیرد والبته امواج خروشان انزجار مردمی، در سراسر گیتی پشیمانی و درماندگی عاملان آنان را به دنبال خواهد داشت.
اقدام موهن و ضدانسانی ایادی استکبار در سوزاندن کتاب آسمانی قرآن مجید، به آتش‌کشیدن تمامی ارزش‌های والای الهی و دردناک ترین فاجعه ای است که قلب همه ناشران دیندار جهان اعم از یهودی و مسیحی و مسلمان را جریحه دار نموده و با هدف ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی طراحی شده است .

مجمع ناشران انقلاب اسلامی که این اقدام وقیحانه را محکوم نموده و با عرض تسلیت و تعزیت به محضر امام ‌عصر "عجل الله تعالی فرجه الشریف "، مقام معظم رهبری "مدظله العالی "، و جمیع مسلمانان و آزادگان جهان، خواستار مجازات عاملان این اقدام ضد فرهنگی می باشد.

۱۳۹۰/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...