نسخه چاپی

جنبش ياوران انقلاب 14 فوريه بحرين :

عربستان حامی تروریسم است

جنبش یاوران انقلاب 14 فوریه بحرین، با صدور بیانیه ای رژیم آل سعود را پشتیبان تروریسم، تكفیر افراط گرایی دینی، سلفی و تفكرات وهابی در جهان توصیف كرد.

به گزارش العالم اين جنبش روز پنجشنبه با صدور بيانيه اي با اشاره به دعوت عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان در نشست اخير سازمان همكاري اسلامي براي تاسيس مركز گفت وگوي مذاهب افزود : ديكتاتور نبايد درباره چنين مركزي سخن بگويد خصوصا وقتي علماي وهابي، فتواي تكفير مذاهب اسلامي به ويژه مذهب اهل بيت (ع) را صادر كرده و خون شيعيان در پاكستان، افغانستان، عراق، يمن، يحرين، سوريه و ساير كشورهاي اسلامي را مي ريزند.
اين بيانيه تاكيد كرد : رژيمي ديكتاتور كه اسلام آمريكايي، وهابي، سلفي، تكفيري و صهيونيستي را پايه ريزي كرده نبايد ديگران را به مقابله با طايفه گري و تاسيس مركز گفت وگوي مذاهب دعوت كند.
جنبش ياوران 14 فوريه افزود : رياض به عنوان خاستگاه تروريسم، افراط گرايي ديني و توطئه عليه مذاهب اسلامي جايي مناسب براي مركز گفت وگوي ديني و تقريب مذاهب اسلامي نيست.
بيانيه خاطر نشان كرد: ايران و مصر از ديرباز خاستگاه مراكز گفت وگوي ديني و تقريب مذاهب اسلامي بوده اند و حوزه علميه قم، علما و مراجع شيعه همراه با الازهر و علماي آن همواره به اين دو موضوع اهميت داده و به تقريب در بسياري از ديدگاهها دست يافتند، حتي علماي الازهر مجوز عبادت به مذهب شيعه را صادر كردند.
جنبش ياوران انقلاب 14 فوريه بحرين با انتقاد شديد از عربستان كه در بيش از يك و نيم قرن گذشته به ترويج فرقه ضاله وهابيت پرداخت، يادآور شد: قاهره، الازهر و تهران كه مركز تقريب مذاهب اسلامي را تاسيس كرد، قادر به ايجاد اتحاد ميان مسلمانان هستند در حالي كه عربستان فقط فتنه طايفه اي و مذهبي ايجاد كرده و براي نابودي شيعه و شيعيان تلاش مي كند.
بيانيه از امت اسلامي، آگاهي و همكاري بيشتر و افزايش مبارزه و جهاد براي نابودي منابع تروريسم، تكفير، بعثي ها و وهابيها را خواستار شد و از آنها به عنوان مزدوران آمريكا و موساد در منطقه ياد كرد كه توطئه هاي دشمنان عليه اسلام ناب محمدي و مقاومت به منظور در دست گرفتن سرنوشت امت عربي و اسلامي و چپاول منابع آن را اجرا مي كنند.
جنبش ياوران انقلاب 14 فوريه بحرين افزود: رژيمهاي فاسد همچنين مسئول اجراي طرحهاي آمريكا براي ابقاي رژيم صهيونيستي به عنوان غده اي سرطاني در پيكر امت، تضمين منافع واشنگتن و غرب و ضمانت ادامه حيات اين رژيمهاي ديكتاتور و قبيله اي به عنوان عوامل آمريكا، غرب، صهيونيسم و فراماسونري هستند.

۱۳۹۱/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...