نسخه چاپی

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال 94 تمدید شد

آخرین مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملكرد منتهی به پایان سال 1394 اشخاص حقوقی و همچنین صاحبان درآمد املاك اجاری در شهر تهران و برخی از استانها تا دوم مرداد ماه ۹۵ تمدید شد.

به گزارش نما به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، آخرین مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد منتهی به پایان سال 1394 اشخاص حقوقی و همچنین صاحبان درآمد املاک اجاری در شهر تهران و برخی از استانها تا دوم مرداد ماه ۹۵ تمدید شد.

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد منتهی به پایان سال 1394 اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری در استانهای ایلام، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و همچنین شهر تهران روز شنبه مورخ 2/5/1395 می باشد. بنابراین آن دسته از مودیان مذکور در شهر تهران و استانهای یاد شده که تا تاریخ 31/4/1395 موفق به ارائه اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات نشده اند، در اجرای تبصره (1) ماده 177 قانون مالیاتهای مستقیم فرصت دارند در روزهای جمعه و شنبه مورخ 1و2 مرداد ماه، با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی: WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارسال اظهارنامه الکترونیکی و پرداخت مالیات اقدام نمایند.

۱۳۹۵/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...