نسخه چاپی

خودكشی ۱۰۰۰ نفر در انگلیس به علت تشدید مشكلات اقتصادی

ادامه ركود اقتصادی افزایش نرخ بیكاری و اتخاذ سیاستهای ریاضتی از سوی دولت انگلیس موجب خودكشی بیش از هزار نفر در این كشور شده است .

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، تازه ترین بررسی های پزشکی در انگلیس نشان می‌ دهد رابطه معناداری بین تشدید مشکلات اقتصادی انگلیس و تعداد موارد خودکشی در این کشور وجود داشته است .

بر اساس این گزارش ، تحلیلگران مسائل روانشناسی و پزشکی در انگلیس دریافتند که در طی سالهای 2008 تا 2010 میلادی تعداد موارد خودکشی در بین مردان انگلیسی 846 مورد بیشتر شده است و این رقم در بین زنان این کشور نیز 155 مورد رشد داشته است که علت اصلی آن تشدید مشکلات و چالشهای اقتصادی و مالی بوده است.

بر این اساس ، در طی سالهای 2000 تا 2010 میلادی به ازای 10 درصد رشد تعداد بیکاران انگلیسی 1.4 درصد به تعداد موارد خود کشی افزوده شده است.

نتایج نظر سنجی از 300 خانوار پزشک در انگلیس نشان می دهد 76 درصد این خانوارها بر این باورند تشدید مشکلات اقتصادی در انگلیس موجب تاثیرات منفی بر سلامتی مردم انگلیس شده و مشکلات و چالشهای اقتصادی مردم انگلیس را عصبی تر کرده و آنها را مجبور به پناه بردن به مشروبات الکلی کرده است.

آمارهای اتحادیه اروپا نیز نشان می دهد همزمان با تشدید بحران بیکاری و بدهی در منطقه یورو در سالهای 2007 تا 2009 آمار خود کشی در کشورهای اروپایی نیز رشد چشمگیری داشته است . یونان و ایرلند در این بین با بیشترین رشد آمار خود کشی روبرو شده اند .

نرخ بیکاری در بین جوانان انگلیسی به بیش از 20 درصد رسیده است . رشد اقتصادی انگلیس در سه ماه دوم 2012 میلادی بیش از 0.7 درصد کاهش داشته است . انگلیس از اواخر سال 2011 میلادی با رکود اقتصادی روبرو است .

۱۳۹۱/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...