نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان نور:طلاق توافقی در جامعه نگران‌كننده است

امام جمعه شهرستان نور، طلاق توافقی را یكی از معضلات اجتماعی و آسیب‌های جدی به اركان خانواده دانست و گفت: این امر سبب افزایش زنان بی‌سرپرست و خودسرپرست شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر این شهرستان، اظهار کرد: جهاد دری از درهای بهشت است، مردان و زنان جهاد دارند، جهاد مرد جهاد اصغر و مبارزه با دشمن است و جهاد زن، حجاب، همسرداری، تربیت فرزند و... است.

وی افزود: مومنان به فکر عقبی هستند و به فکر دنیا نیستند، بنابراین جهاد در راه خدا را پیشه می‌کنند و توشه آخرت خود را فراهم و وارد بهشت می‌شوند.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به هفته بهزیستی، تصریح کرد: یکی از وظایف این سازمان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، بنابراین با توجه به افزایش آسیب‌ها در جامعه، نیازمند عزم ملی، منطقه‌ای و شهرستانی برای کاهش آسیب‌ها از جمله کاهش طلاق هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: 12 آسیب برجسته توسط رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسؤولان مطرح شد که از جمله آن اعتیاد، طلاق، تغییر سبک زندگی، کاهش جمعیت، افزایش و تغییر مصرف مواد مخدر، بیکاری، انشقاق اجتماعی، افزایش زنان سرپرست خانوار و... است.

امیری‌ارجمند طلاق توافقی را یکی معضلات اجتماعی و آسیب جدی به ارکان خانواده دانست و گفت: این امر سبب افزایش زنان بی‌سرپرست و خودسرپرست شده است.

وی گفت: مردم باید آسیب‌ها و خطرات را گزارش کنند تا بررسی و رفع شود و همه در این امر مسؤول هستند.

۱۳۹۵/۵/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...