نسخه چاپی

نعمت امنیت

عکس خبري -نعمت امنيت

مصون ماندن كشورمان از هرگونه حملات تروریستی مدیون نقش‌آفرینی جهادی و انقلابی سپاه پاسداران و دیگر نیروهای خدوم اطلاعاتی و امنیتی كشور است.

ساعت چهار بامداد ۳۱ تیرماه، یک گروه تروریستی در سلماس، از شهرهای استان آذربایجان غربی، با تلاش رزمندگان سپاه پاسداران منهدم شد. چندی پیش هم پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی موفق چندین حمله گروهک‌های ضدانقلابی کردی کومله و پژاک در غرب کشور را دفع کردند. افزون بر این، فتنه‌انگیزی گروه‌های مشابه در شرق کشور با اقدام به موقع و شجاعانه سپاهیان دفع شد. گفتنی است، سازمان اطلاعات سپاه به‌تازگی برخی دست‌اندرکاران فساد در شبکه مالی و اقتصادی کشور را دستگیر کرده است. پیش از این هم این سازمان شبکه نفوذی در مطبوعات و رسانه‌های کشور را متلاشی کرد.
در واقع، با توجه به وضعیت موجود، اقدامات سپاه، در پاسداری از مرزهای کشور و تأمین امنیت از دو جهت حائز اهمیت بسیار است:
۱- اکنون که منطقه و محیط پیرامونی ما به شدت درگیر بحران است، سپاه نه‌تنها با ابتکار تمام و بر اساس رسالت ذاتی خود، مرزهای امنیت کشور را به کیلومترها دوردست‌تر از مرزهای کشورمان منتقل کرده است، بلکه در داخل نیز با هوشیاری تمام و رصد اقدامات گروهک‌های مختلف معاند، هرگونه تحرک آنها علیه امنیت ملی کشورمان را در نطفه خفه می‌کند.
۲- اقدامات تروریستی اخیر در قلب اروپا به خوبی نشان‌دهنده اهمیت حضور سپاه در تأمین امنیت کشور است. در واقع، در شرایطی که دامنه اقدامات تروریستی به قلب اروپا سرایت کرده است، مصون ماندن کشورمان از هرگونه حملات تروریستی مدیون نقش‌آفرینی جهادی و انقلابی سپاه پاسداران و دیگر نیروهای خدوم اطلاعاتی و امنیتی کشور است.
درست به دلیل همین ایفای نقش خطیر است که دشمنان انقلاب اسلامی خواهان انزوای سپاه و ایجاد محدودیت برای آن، به عنوان نیروی درونزای انقلاب هستند.

۱۳۹۵/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...