نسخه چاپی

تصویر رهبر انقلاب بر پیراهن راهپیمایان جوان+تصویر

مردم تهران با حضور در مسیرهای راهپیمایی روز قدس شعارهای چون "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریكا"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر منافق" را فریاد می‌زنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، با آغاز راهپیمایی روز قدس در هشت مسیر از پیش تعیین شده حرکت انبوه جمعیت به سمت میدان انقلاب تهران و محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران از خیابانهای اطراف مشاهده شد.


مردم در حال حاضر در این میدان شعارهایی چون "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر منافق" را فریاد می‌زنند.


حاضران در راهپیمایی همچنین با شعار "ما همگی برادریم، پیرو خط رهبریم" بار دیگر پیمان خود با ولایت را به گوش جهانیان می رسانند.


همچنین مردم پلاکاردهایی تصاویری از جنایت‌های رژیم نامشروع صهیونیستی را در دست دارند که در آنها کودکان فلسطینی توسط مزدوران صهیونیستی به قتل رسیده‌اند. تصاویری با نوشته های اعتراضی از چهره های ایهود باراک ، نتانیاهو و ملک عبد الله نیز در دست مردم دیده می شود.


همچنین پلاکاردهایی با شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه، پشتیبانی از مردم فلسطین و با مضامینی چون "ما تا آخر ایستاده‌ایم" در دست مردم دیده می شود.

201137_191.jpg


 یکی از مهمترین نکات قابل توجه تی شرت‌ها و بلوزهایی مزین به تصویر مقام معظم رهبری است که پسران جوان آنها را به تن کرده‌اند.


حضور مردم در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.

۱۳۹۱/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...