نسخه چاپی

جایگزین جدی صاحب فیش ۶۸۶میلیونی را بشناسید

بعد از طرح گزینه‌های مختلف برای ریاست هیات عاملی صندوق توسعه ملی، ظاهرا احمد دوست حسینی جدی‌ترین گزینه برای این سمت است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، سه هفته از استعفای دسته جمعی هیات عامل صندوق توسعه ملی گذشته و هنوز هیات امنای صندوق تصمیم خود برای تعیین رئیس هیات عامل را اعلام نکرده‌اند. این در حالی است که با وجود گمانه زنی‌های اخیر در رابطه با افراد احتمالی جایگزین صفدر حسینی –رئیس مستعفی صندوق توسعه ملی- آخرین اخبار دریافتی ایسنا، حاکی از آن است که به احتمال زیاد احمد دوست حسینی با تصمیم هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست صندوق منصوب خواهد شد.



گرچه جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی با ریاست رئیس جمهوری و اعضا(رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، برخی وزرای اقتصادی و رئیس اتاق بازرگانی و تعاون، نمایندگانی از کمیسیون اقتصادی و برنامه وبودجه دادستان کل کشور) تشکیل جلسه نداده و اما ظاهرا به صورت دست‌گردان رئیس جدید تعیین شده است. بر این اساس گزینه ریاست مورد بررسی و مشورت اعضا قرار گرفته و بعد از تایید و موافقت نهایی، کتبا مورد امضا قرار گرفته و معرفی خواهد شد. هر چند که تشکیل جلسه نیز بعید به نظر نمی‌رسد.



به هر حال درباره توجه به احتمال بالای ریاست دوست حسینی در هیات عامل صندوق توسعه ملی، ظاهرا وی طی امروز و فردا معرفی می‌شود. دوست حسینی سابقه فعالیت در شورای رقابت، قائم مقامی در وزارت صنعت و دبیرکلی اتاق تهران را در پرونده کاری خود داراست. ولی در مجموع سابقه وی در وزارت صنعت پررنگ‌تر از سایر بخش هاست.

۱۳۹۵/۵/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...