نسخه چاپی

گیگز: می‌خواهم مربی گری را آغاز كنم

عکس خبري -گيگز: مي‌خواهم مربي گري را آغاز کنم

رایان گیگز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد عنوان كرد كه به دنبال شروع دوران مربی گری اش است و پس از ترك یونایتد پیشنهاداتی در اختیار داشته است.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"،‌ سرمربی 42 ساله دو فصل به عنوان دستیار فان‌خال روی نیمکت منچستریونایتد نشست و پس از جدایی فان‌خال و حضور مورینیو، او پس از 29 سال از باشگاه جدا شد. حال گیگز مدعی شد که پیشنهاداتی داشته و قصد شروع مربی گری را دارد.


او گفت:" پیشنهاداتی در اختیار داشتم. حدود 1 ماه پیش که نمی‌دانستم قرار است یونایتد را ترک کنم، بررسی انجام دادم و متوجه شدم که بیشتر تیم‌ها مربی مورد نظرشان را جذب کرده اند و می‌خواهند پیش فصل را شروع کنند. متاسفانه دوره مربی گری می‌تواند خیلی کوتاه باشد، کسی چه می‌داند در عرض چهار یا پنج ماه چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حال حاضر پیشنهادی ندارم. از شرایط لذت می‌برم و با رسانه‌ها همکاری می‌کنم و در هند فوتسال بازی می‌کنم. بنابراین در حال حاضر ریلکس هستم و از وقت آزادم لذت می‌برم.






قطعا دوست دارم مربی شوم. از وقتی مدرسه را ترک کردم، در یونایتد بودم و این شغل من بوده است. بنابراین این اولین بار است که در طول 25-26 سال اخیر در پیش فصل حضور ندارم. خوشحالم و در آرامشم. مثل دوره ای که فوتبال را کنار گذاشتم،‌ کمی ناراحت بودم ولی باید پس از 25 سال به بدنم استراحت می‌دادم."

۱۳۹۵/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...