نسخه چاپی

احمدی نژاد: وجود اسرائیل یعنی توهین به ملت‌ها

عکس خبري -احمدي نژاد: وجود اسرائيل يعني توهين به ملت‌ها

رئیس جمهور با بیان اینكه رژیم صهیونیستی ابزار غرب برای تسلط بر خاورمیانه و جهان است، گفت: وجود این رژیم توهین به همه ملت ها است.

به گزارش نما به نقل از مهر ، محمود احمدی نژاد در سخنرانی خود پیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس در تهران گفت: ماه رمضان دارای ابعاد گوناگونی است و همه ابعاد وجود انسان را در بر می‌گیرد. ماه رمضان ماه تنظیم مجدد رابطه انسان با خداوند است.

رئیس جمهور تصریح کرد: رمضان ماه خدا، توجه به خدا و تنظیم رابطه مجدد با خداست. ماه رمضان ماه تنظیم و توجه رابطه انسان با خود انسان است فراموشی خود و خروج از این رابطه منشاء همه بدبختی‌های انسان است.

وی ادامه داد: ماه رمضان ماهی است که انسان حقیقت خود را بشناسد که انسان تا حقیقت خود را نشناسد به جایی نمی‌رسد.

احمدی نژاد افزود: کسی که خود را درست بشناسد خدا را درست خواهد شناخت پس ماه رمضان ماه انسان است.

رئیس جمهور تصریح کرد: انسان بدون آرمان الهی و بدون مسئولیت برپایی عدالت بی‌مفهوم است. ماه رمضان ماه یادآوری مسئولیت‌های اجتماعی انسان‌ها است و در همه این ابعاد انسان نیازمند انسان کامل یعنی امام است.

وی ادامه داد: شناخت ذات خدا امکان پذیر نیست چون او خالق است و ما مخلوق خدا را از آیات می‌شناسیم. بزرگترین آیت خداوند امام کامل است. راهی برای شناخت خدا غیر از شناخت امام وجود ندارد. امام جلوه کامل خداوند و آیت تمام نمای خداوند است. راه شناخت خداوند از امام می‌گذرد.

احمدی نژاد گفت: در وجه باطن نماز و همه عبادت صالحه دیگر باید از نقطه امام بگذرد امام نقطه شناخت خداوند است. انسان برای شناخت خود نیز باید امام را بشناسد. انسان برای شناخت خود هم باید با قله مقایسه شود. همه ناقص‌اند جز امام. مقایسه با ناقص‌ها انسان را به جایی نمی‌رساند. بالاخره قرار است جامعه سعادتمند برپا شود فقط حکومت سرشار از عدالت توسط حضرت مهدی (عج) جامعه سعادتمند کاملی است. برای اینکه ببینیم رو به جلو و به سمت او هستیم یا نه باید خود را با حاکمیت او مقایسه کنیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی با همه عظمت خود برپا شده که بشریت را به حکومت امام دعوت کند بنابراین ماه رمضان ماه امام است. اگر بخواهیم ببینیم در این ماه چه مقدار اعتلا پیدا کرده ‌ایم باید ببینیم چه مقدار به امام نزدیک شده‌ایم.

رئیس جمهور گفت: ابتکار روز قدس توسط امام(ره) در ماه رمضان هر یک هدیه الهی از طرف ولی عصر است.

وی ادامه داد: امروز بر همگان روشن است که صهیونیسم عامل اصلی انحطاط ملت ها و انسا‌ن‌ها است، یک گروه اقلیت ضد بشر سازمان یافته و منسجم در مقابل همه ارزش های الهی ایستاده‌اند، انسان‌های ساقط شده‌ای هستند که فقط به قدرت و ثروت می‌اندیشند.

احمدی نژاد گفت : برده داری و استعمار عمدتاً توسط آنها برنامه ریزی شده است. جنگهای اول و دوم توسط صهیونیستهای پشت پرده برای تسلط آ‌مریکا بر جهان برنامه ریزی شده است. صهیونیست‌ها از زمانی که بر دولت آمریکا مسلط شده‌اند همه دنیا را در دست گرفته‌اند. دولت‌های مقتدر، رسانه‌های دنیا، بزرگترین بانک به دست صهیونیست‌ها است و از این ابزارها برای از بین بردن فرهنگ‌ها استفاده می‌کنند. هر جا تفرقه و کشتار است پشت آن صهیونیست‌ها هستند.

وی افزود: تشکیل رژیم صهیونیستی یک فرصت است برای اینکه در میان دولت‌هایی که بر سر کار می‌آورند وحدت ایجاد کنند برای اینکه رژیم صهیونیستی را به جای خدا در بین این دولت‌ها حاکم کنند. رژیم صهیونیستی ابزار غرب برای تسلط بر خاورمیانه و جهان است. وجود این رژیم توهین به همه ملت ها است.

رئیس جمهور گفت : انسان‌ها در تعلیمات خود کشتن انسان‌ها و چپاول ثروت و ناموس ملت‌ها را آموزش می‌دهند. دولت‌های غربی توهین به خود را تحمل می کنند اما یک انتقاد به رژیم صهیونیست‌ها را تحمل نکرده و اقدامات آنها را توجیه می‌کنند.

احمدی نژاد گفت: امروز مقابله با رژیم صهیونیستی دفاع از کرامت انسانی و باز کردن راه‌ها برای نجات همه بشریت از استعمار و فقر است. حفظ کیان رژیم صهیونیستی تعهد مشترک دولت‌های استکباری است و در نقطه مقابل روز قدس روز اتحاد همه انسان‌ها و جامعه بشری برای پاک کردن این ننگ از دامان جامعه بشری است.

۱۳۹۱/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...