نسخه چاپی

حرامخوارانی كه پشت فیشهای نجومی پنهان شده‌اند

چندی است كه سونامی پرداخت فیش های نجومی از بیت المال مردم را نسبت به صداقت و امانت داری مسئولین دولتی دچار تردید كرده است.

به گزارش نما به نقل از دانا، نجومی بگیرانی که بی هیچ دغدغه ای و با کمال وقاحت به جای شرمساری و برگرداندان این پول ها بیت المال نسبت به انتشار فیش های نجومی خود و رسانه ای شدن آن اعتراض هم کردند.



می توان گفت که این حقوق ها چیزی جز دزدی از جیب تک تک این مردم نیست مگر دزدی این است که از دیوار کسی بالا بروی؟ خیر، چنین حقوق هایی از جیب بیت المال مثل این می ماند که مسئولانی که با رأی اعتماد مردم بر روی صندلی های مدیریتشان نشسته اند دست در جیب همین مردم کرده و پول های آن ها را بردارند.



این مسئولان فریبکار گویا خبر از مناطق محروم این مرز و بوم ندارند گویا خبر از فقر مردمی ندارند که بعضی از آن ها در هزینه و معیشت اولیه زندگی خود درمانده اند و حتی گاهی پول درمان فرزندان خود را ندارند، این مسئولینی که وام های کلان می گیرند گویا خبر از جوانانی ندارند که برای گرفتن وام ازدواج ناچیزشان باید هفت خان رستم را گذرانده و در آخر بعضی از ان ها بعد از تولد فرزندشان موفق به دریافت مبلغی ناچیز می شوند.



نجومی بگیران و غارتگران بیت المال کمتر از داعش نیستند

سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، با اشاره به حقوق های نجومی برخی مدیران گفت: رو شدن پشت پرده پرداخت های نجومی به برخی مدیران در اصل امداد غیبی بود که اتفاقات شومی را در لایه های پنهان فعالیت برخی مدیران روشن کرد.



سردار نقدی دستبرد به بیت المال را نوعی خیانت به مردم عنوان کرد و گفت: همانطور که داعش با یورش به سرزمین های مردم مسلمان جان و نوامیس آن ها را غارت می کند، کسانی که به بیت مال یورش می کنند و حق مردم را بدون کوچک ترین ملاحظه ای می بلعند کمتر از داعش نیستند.



مدیرانی که مردم را به نظام اسلامی بدبین می کنند، مفسد فی الارض هستند

جعفر قنادباشی در واکنش به دریافت حقوق های با رقم نجومی توسط برخی مسئولین ومدیران دولتی گفت:این افراد سبب بدبینی مردم نسبت به حکومت می شوند و این بدبینی آنها را به مفسد فی الارض تبدیل می کنند.



وی عنوان کرد: مفسد فی الارض کسی است که سبب می شود که به پایه های اعتقادی نظام جمهوری اسلامی ایران ضربات بزرگی وارد شود؛ این افراد با این کار خود باعث شدند که نوعی بی اعتمادی نسبت به نظام، روحانیت و به فرامین اسلامی شود.



راه برخورد با فیش‌های نجومی خشکاندن روحیه اشرافی‌گری است

علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان ضمن تشکر از این انجمن به خاطر پرداختن به موضوع فیش‌های نجومی که در افکار عمومی برجسته شده است اظهار داشت:فیش‌های نجومی و وام‌های سرسام‌آوری که توسط برخی مسئولان کشور در هنگامه‌ای که مردم دچار سختی و فشار اقتصادی هستند سبب توجه خاص به نوع فساد در جامعه شد.



زاکانی با بیان اینکه اولین آفتی که با آن مواجه شدیم این بود که اریکه قدرت به دست کسانی افتاد که روحیه اشرافی‌گری، زیاده‌خواهی و انباشت ثروت در کنار قدرت را داشتند افزود: در این شرایط جامعه باید در سختی بسوزد و از تبعیض و فشار رنج ببرد لذا اگر دولت می‌خواهد برخورد ریشه‌ای با این مسئله کند، راه آن خشکاندن این روحیه و کنار گذاشتن چنین مدیرانی است.



نمیدانیم که ماجرای این فیش های حقوقی تا کجا ادامه خواهد داشت، اما این موضوع سبب شدتا مردم اعتماد خود رانسبت به مسئولین از دست بدهند و مسلما این بی اعتمادی از طرف مردم به نفع دولتی ها نخواهد بود.



طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هر چه سریعتر این حقوق های نجومی باید بازپسگیری شوند و با متخلفان برخورد شود تا شاید با این اقدام ذره ای از خیانت برخی ها به مردم این مرز و بوم جبران شود، چرا که دزدی از بیت المال و حق مردم چیزی جز خیانت به اعتماد ملت ایران نیست.

۱۳۹۵/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...