نسخه چاپی

جنگ لفظی العبادی و مقتدی صدر

در پی اظهارات روزهای اخیر سید مقتدی صدر روحانی بانفوذ شیعه عراقی در رابطه با فساد سازمان یافته دولت این كشور، حیدر العبادی شب گذشته با صدور بیانیه ای تلویحا صدر را به فساد متهم كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق در پی اظهارات روزهای اخیر سید مقتدی صدر روحانی بانفوذ شیعه عراقی در رابطه با فساد سازمان یافته دولت این کشور، حیدر العبادی شب گذشته با صدور بیانیه ای تلویحا صدر را به فساد متهم کرد.

جنگ لفظی العبادی و مقتدی صدر

بنابر این گزارش، در بیانیه ای که دفتر العبادی منتشر کرده امده است: "فردی که طی ماه های اخیر شعار اصلاح امور و مبارزه با فساد دولتی را سر می دهد خود فاسد بوده و صلاحیت صحبت در این امور را ندارد" العبادی تاکید کرده که وی تنها شخصی است که قدرت مبارزه با فساد در دولت عراق را داشته و از عملکرد امنیتی خود از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت دفاع کرده است. لازم به ذکر است که سال گذشته در پی موفقیت لیست ائتلاف دولت قانون به رهبری نور المالکی مقتدی صدر با نخست وزیری مجدد وی مخالفت کرده و خواستار حکومت العبادی شده بود. طی ماه های اخیر مقتدی صدر بارها حامیان خود را به خیابان های بغداد سرازیر کرده و خواستار استعفای دولت شده است.

۱۳۹۵/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...