نسخه چاپی

روز قدسی بدون «فتنه» و «انحراف»

راهپیمایی روز قدس امسال در حالی برگزار شد كه خبری از فتنه و انحراف نبوده و نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، "روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیرآمریکا بودند، در مقابل ابرقدرت‌هاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند...

متعهدین این روز را روز قدس می‌دانند و عمل می‌کنند به آنچه باید بکنند‌ و منافقین آنهایی که با ابرقدرت‌ها در زیر پرده آشنایی دارند و با اسرائیل دوستی، در این روز بی‌تفاوت هستند، یا ملت‌ها را نمی‌گذارند که تظاهر کنند. روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود، باید ملت‌های مستضعف اعلام وجود بکنند در مقابل مستکبرین. باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، تمام ملت‌ها قیام کنند و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان‌ها بریزند.

روز قدس روزی است که باید این دنباله‌روهای رژیم سابق در ایران، و آن توطئه‌چین‌های رژیم فاسد و ابرقدرت‌ها در سایر جاها خصوصا در لبنان، تکلیف خودشان را بدانند. روزی است که باید همت کنید و همت کنیم که قدس را نجات بدهیم و برادران لبنانی را از این فشارها نجات بدهیم."

* امام خمینی(ره): روز قدس یک روز جهانی است

سخنان ذکر شده در بالا بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که در اهمیت روز قدس بیان شده است؛ روزی که به اعتقاد امام خمینی‌(ره) یک روز جهانی و روز مقابله با مستکبرین است.

سخن امام خمینی(ره) نشان می‌دهد که روز قدس را باید روز حمایت از ملت‌های مسلمان و مستضعف جهان نامید.

* قدس 88 و مدعیان دروغین خط امام(ره)/فتنه‌گران به آرمان امام پشت کردند

دغدغه امام درباره فلسظین باعث ‌شد که همواره شاهد تاکیدات امام(ره) برای پرشور برگزار شدن راهپیمایی روز قدس و لزوم توجه به آرمان فلسطین باشیم؛ حال نکته‌ای که در این بین بازخوانی آن ضروری به نظر می‌آید، قدس 88 و حواشی‌ای به وجود آمده در آن روز توسط عده‌ای از قانون‌شکنان و فتنه‌گران بود.

افرادی که در روز قدس 88 و در ایام پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری درحالی که شعار «خط امامی» سر می‌دادند و تلاش داشتند تا خود را مدعی اصلی خط امام معرفی کنند، نه تنها برای تحقق آرمان امام(ره) در این روز گامی برنداشتند بلکه در جهت انحراف راهپیمایی روز قدس و حتی ضدیت با آن تلاش کردند.

* نماز باطل فتنه و روزه‌داری با آب «معدنی» و «ساندویچ»

فتنه‌گرانی که بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری با رمز «تلقب بزرگ» اقدامات غیرقانونی و هنجارشکنشان را آغاز و پس از آن با نشان دادن ماهیت درونی، ضدیتشان را با اندیشه‌های امام(ره)، انقلاب و حتی آموزه‌های اسلامی به نمایش گذاشتند.

براین اساس، فتنه‌گران در قدس 88 و در جمعه آخر ماه مبارک رمضان که قرار بود همگان با حضور در صحنه ضمن اعلام حمایت آز آرمان امام خمینی(ره) در حمایت از قدس شریف، از صهیونیست خون‌خوار اعلام انزجار کنند، با در دست داشتن «بطری‌های آب» و «ساندویچ» در خیابان‌های منتهی به محل اقامه نمازجمعه تهران حضور یافتند و شعارهای انحرافی سردادند.

* ریشه فتنه و انحراف قطع شد

فتنه‌گران در حالی در روز قدس 88 در خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران حضور یافتند که حتی احکام اولیه اقامه نماز و روزه‌داری را رعایت نکردند و در صفوفی با حضور زنان و مردان در کنار هم، نماز خود را اقامه کردند که همین موضوع گلایه نمازگزاران تهرانی را در پی داشت.

در آن روز نمازگزاران تهرانی به مقابله با این خط انحرافی پرداختند و اجازه ندادند «مدعیان دروغین خط امام» مسیر حمایت از قدس شریف را که ازجمله آرمان‌های امام خمینی(ره)محسوب‌می‌‌شود را به سمت باطل منحرف کنند.

* آرمان قدس شریف همچنان در مسیر صحیح/ توطئه‌ای که خنثی شد

حال که چند سال از آن روز و تلاش فتنه‌گونه برای انحراف روز قدس و ناکامی این تلاش می‌گذرد، شاهدیم که راهپیمایی روز‌های قدس با شور و شعور بیشتری برگزار می‌شود و آحاد مختلف مردم با حضور در صحنه ضمن اعلام حمایت از فلسطین، بر اتحاد اسلامی و لزوم حمایت از خط مقاومت اسلامی تاکید کردند.

۱۳۹۱/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...