نسخه چاپی

بیوتروریسم آمریكایی در ایران

میثم معافی

(با اشاره به کشتارمیلیونی بیولوژیک و جنگ جمعیتی در ایران بعد از انقلاب )

مسئولان آمریکایی می‌گویند ما با جنگی که به ایران طی 8سال تحمیل کردیم توانستیم 300هزار ایرانی را بکشیم؛ اما در جنگ جمعیتی در مدت25سال موفق شده‌ایم حدود30میلیون ایرانی را بکشیم بدون اینکه ایرانی‌ها متوجه شوند.

در سال 1948 طی یک قرارداد پژوهشی میان ارتش آمریکا و دانشگاه «جان هاپکینز» پایه‌های تئوریک این عمل ریخته شد. هدف این برنامه کاهش جمعیت کشورهای در حال توسعه با عناوینی زیبا و جذاب مثل «تنظیم خانواده» در این کشورهاست.

آمریکا از بیش از 45سال پیش، به کمک کشورهای غربی، پروژه‌ای را در دنیا اجرا می‌کند بنام «جنگ جمعیت» که دو فاز دارد. یکی کشتار مسلحانه (پدیده داعش) و دیگری کشتار غیر مسلحانه (سقط جنین-ناباروری و نارسایی). اساس این پروژه عبارت است از: کاهش جمعیت جهان به‌ویژه مسلمانان و به‌خصوص شیعیان، در مقابل، افزایش نژاد آمریکایی‌های سفیدپوست و غربی‌ها به‌خصوص یهودی‌ها که قوم برتر عالم هستند.

هنری کیسینجر (از پایه‌گزاران این پروژه) در سال1974 نوشت: جمعیت جهان باید به 2میلیارد کاهش یابد. راه خلاص‌شدن از 4میلیارد، کشف و گسترش ویروس ایدز بود. (پیش فرض فرمانروایی جهان براساس آموزه‌های تلموذ، کتاب مقدس صهیوینزم )

ابزارهای ترور بیولژیکی و فیزیولژیکی غرب عبارتند از:

-اجرای برنامه تنظیم خانواده (ترویج خانواده دو فرزندی، تک فرزندی و بی فرزندی عقیم و نازاکردن» زنان در سنین باروری و «مقطوع‌النسل‌کردن» مردان از طریق اعمال توبکتومی و وازکتومی)

-ايجاد جنگ‌هاي داخلی و كشتار انساني و نسل‌کشي

- برنامه‌های آموزش جنسی و رواج سقط جنین

-انتشار بیماری‌های فراگیر (بیوتروریسم) دست ساز مانند ایدز با همکاری ارتش آمریکا و دانشگاه جان هاپکینز

عقیم‌سازی مردم دیگر کشورها با انواع کالاهای وارداتی مثل لوازم آرایشی، مکمل‌ها، شیرخشک و... واكسن‌هاي ضدباروری و واکسن‌های دوگانه (فلج، کزاز و... که همزمان عقیم‌سازی می‌کنند)

-کمپانی لانگوم فرانسه بعد از برجام در تهران شعبه زد و در یکی از هتل‌های تهران جشن گرفت.

-ترویج شعار فریبنده پیشی‌گرفتن جمعیت از مواد غذایی

-بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهاني، در سال 1996، حدّاقل سي نوع بيماري جديد دست‌ساز تنها در 20 سال اخير به وجود آمده‌اند. (بیوتروریسم)

*حاکمانی که در جهان سوم، آمریکا را در عقیم‌کردن جمعیت‌های فقیر کشور خود کمک می‌کردند؛ مشوق‌های فراوانی به دست می‌آوردند و دولت‌هایی که همکاری‌های لازم را انجام نمی‌دادند؛ با مشکل مواجه می‌شدند. در ۳۰۰۰۰ روستای اندونزی عقیم‌سازی به صورت «گزینه‌هایی» در ازای مواد غذایی پول، دارو و... پیشنهاد می‌شود.

هنري كيسينجر، سياستمدار معروف آمريكايي يك برنامه نسل‌كشي غيرحضوري براي آفريقا نوشت و اجرا كرد.

-طبق‌ يك‌ برنامه دقيق‌ و مخفي‌ به‌ سرپرستي‌ «سيا» در سراسر آمريكا بيش‌ از ده‌ هزار زن‌ سرخپوست‌ را قانع‌ نموده‌اند كه‌ علاج‌ بيماري‌شان‌ عقيم‌‌شدن‌ است‌ و به‌ اين‌ وسيله‌ خواسته‌اند تا نسل‌ سرخپوستان‌ را براندازند.

-در نشست 19 تا 22 خرداد ماه 1390 گروه بيلدربرگ) يكي از نشست هاي سازمان نئوماسوني مخفي)، ايجاد جنگ و کشتار را در خاورميانه يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي خود قرار داده است.

-دهه 1970 میلادی بنیادهای صهیونیستی راکفلر، بیل گیتس و شرکت فراملیتی برای تغییر ژنتیکی بذرها و تخم‌های گیاهی واردساختن ژن‌های سایر موجودات در دانه‌های زراعی و تولید محصولات جدید به عقیم‌کردن زنان و مردان و سرطانی‌کردن سلول‌ها در کشورهای مدنظر خود پرداختند.

-نیکولاس اِبِرشتات، از محققان انستیتو انترپرایز آمریکا با استفاده از داده‌های به‌دست‌آمده از 49 کشور و قلمروهای دارای اکثریت مسلمان دریافت که به طور میانگین نرخ باروری طی30سال‌ از 1980تا 2010، 41 درصد کاهش یافته است، حال آنکه کاهش نرخ بارداری در کل جهان 33 بیشترین کاهش در ایران، عمان، امارات متحده عربی، الجزیره، بنگلادش، تونس، لیبی، آلبانی، قطر و کویت و در حدود 60 درصد یا بیشتر طی سه دهه گذشته بوده است.(وقلت عددنا...)

-طبق سند منتشرشده از سوي پنتاگون برنامه‌هايي که سازمان ملل (UN) و برنامه‌هاي غذايي که در سطح جهان از سوي آن سازمان در کشورهاي ديگر اجرا مي‌شود به عنوان عمليات نظامي ارتش آمريکا است. در کمک‌هایی که در زلزله بم از همان سازمان‌ها به ایران شده بود اولین محموله‌هایی که آورده بودند پفک‌هایی بودند که با خوردن آنها افراد عقیم می‌شدند امروزه نسبت به همه چیزهایی که از غرب می‌رسد باید مشکوک بود. علاوه بر عقیم‌سازی بعضی از آنها خاصیت‌های سرطان‌زایی مسموم کنندگی تدریجی هم دارند. (آگروترروریسم-پروژه مک دونالد و تولد آن در ایران بعد از برجام می‌تواند شعبات بیولوژیکی غرب در ایران باشد)

نظر برژينسکي سياستمدار کهنه¬کار و مشاور سابق امنيت ملي آمريکا:

«از فکرکردن به حمله پيش‌دستانه عليه تأسيسات هسته اي ايران اجتناب کنيد و گفتگوها با تهران را حفظ کنيد، بالاتر از همه بازي طولاني مدتي را انجام دهيد، چون زمان، آمارهاي جمعيتي و تغيير نسل در ايران به نفع رژيم کنوني نيست» :(ژورنال وال استریت، سال 2009 میلادی)

-قرارگرفتن ایران در بالاترین رده میان 75 کشور در حال توسعه، در زمینه کنترل جمعیت در سال1371 در تاریخ 16اسفند71 در مورد کنترل جمعیت، ایران را در شمار کشورهای موفق در زمینه کنترل جمعیت شد و حتی گروه بین‌الملل اقدام در تاریخ 73/3/23 از کشورهای اسلامی خواست تا از الگوی کنترل جمعیت در ایران پیروی کنند، طی این فرایند، یک میلیون زن شیعی ایرانی و بیش از 80هزار مرد شیعه عقیم شدند تا مطابق خواست پیروان مالتوس و شاگردان ایرانی‌اش رشد جمعیت به 1.8 درصد کاهش یابد که نمی‌توان از عوامل بیولوژیک ناشی از مصرف لوازم آرایش قاچاق و اقلام زنانه و برندهای نوشیدنی و غذایی و حتی بذرهای محصولات کشاورزی و... دیگر است که بالغ بر4میلیون نازا در کشور بخشی از آمار منفی این حوزه می‌باشد.

-البته این گوشه‌ای از تروریسم بیولوژیکی آمریکا و نظام سلطه جهانی در مبحث «جمعیتی» است و ناگفته پیداست که شقوق و شعبات پنهان و آشکار زیادی در حوزه «بیوتروریسم آمریکایی» وجود دارد.

۱۳۹۵/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...