نسخه چاپی

لوزانو و یارانش امشب در راه المپیك

تیم ملی والیبال ایران اولین بازی خود در المپیك را 17 مرداد برگزار خواهد كرد اما ملی پوشان برای انجام چند بازی تداركاتی در ریو امشب تهران را ترك می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای شرکت در رقابت‌های المپیک ریو آماده می‌کند، امشب تهران را به مقصد ریو ترک خواهد کرد تا ۱۰ روز قبل از شروع رقابت‌های المپیک در کشور برزیل حاضر باشد. تیم ملی والیبال ایران به دعوت برزیل برای برگزاری دیدار دوستانه راهی برزیل خواهد شد.


والیبالیست‌های ایران که مرحله آخر اردوهای خود را بعد از رقابت‌های لیگ جهانی با ترکیبی مشخص شروع کرده بودند، طبق نظر لوزانو، تمرینات پرفشار بدنسازی را در دستور کار قرار دادند. حرکات تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان دیگر تمرینی بود که در اردوی تیم ملی پیگیری می‌شد.


شاگردان لوزانو در دیدار دوستانه‌ای که با تیم ملی B داشتند توانستند رضایت او را جلب کنند و تاکتیک‌های مورد نظر را در زمین اجرا کنند.


تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک ریو با کشورهای آرژانتین، روسیه، لهستان، مصر و کوبا هم‌گروه است. ایران در سال‌های اخیر بارها با تیم‌های هم‌گروهی خود بازی کرده است و توان شکست دادن هر یک از این تیم‌ها را دارد.

۱۳۹۵/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...