نسخه چاپی

تیم كشتی پرسپولیس هم تشكیل می‌شود

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: با یك تیم مقتدر در لیگ كشتی شركت می‌كنیم و علاوه بر آن در زمینه پرورش استعدادها نیز فعالیت خواهیم كرد.

رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: قصد داریم فعالیت در چند رشته ورزشی را آغاز کنیم. این حضور به شکل مطالعه شده و با در نظر گرفتن جوانب امر است. امیدواریم این اقدام در کنار گسترش فعالیت های فرهنگی و ورزشی باشگاه پرسپولیس کمکی در جهت پیشبرد اهداف کلان کشور در عرصه ورزش باشد.

رویانیان با اشاره به تشکیل تیم کشتی پرسپولیس گفت: بدون تردید کشتی به عنوان ورزش پهلوانی و باستانی ایران به طور ویژه‌ای مد نظر باشگاه قرار دارد. علاقه به کشتی در میان مردم به ویژه بعد از موفقیت‌های اخیر کشتی گیران کشورمان در المپیک افزایش یافته است. باید این شور و هیجان را حفظ کنیم. امیدواریم حضور پرسپولیس، به این مهم کمک کند. ما علاوه بر تیم‌داری در لیگ کشتی سعی خواهیم کرد با ترکیب علاقه‌مندی نسل جدید تیم پرسپولیس و کشتی در زمینه پرورش استعدادها نیز فعالیت داشته باشیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: کشتی ایران با مدیریت آقای خطیب به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است. این موفقیت‌ها می تواند آغازگر دوران تازه ای در ورزش کشورمان باشد. کسب 3 مدال طلای فرنگی کاران بدون تردید در کنار همت بالای ملی‌پوشان و درایت محمد بنا سرمربی تیم، حاصل مدیریت آقای خطیب در فدراسیون کشتی بود که برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

رویانیان در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ملی کشتی آزاد نیز در رقابت‌های المپیک حداقل از نظر کسب مدال بهتر از دوره قبل عمل کرد. البته یک سری بد اقبالی ها، ناداوری ها و مشکل مصدومیت مانع از دستیابی آزادکاران به مدال طلا شد اما این مساله هیچ چیز از ارزش های اقدامات صورت گرفته که منجر به نتیجه بهتر شد کم نمی کند.

محمد رویانیان با اشاره به مذاکراتش با سرپرست فدراسیون کشتی تصریح کرد: برای تشکیل تیم کشتی مذاکراتی با آقای حجت ا... خطیب داشتیم، ایشان سوابق حضور در پرسپولیس را هم دارند و از مدیران با سابقه و توانمند ورزش کشورمان هستند که همین مساله منشاء خدمات شایانی در کشتی شده است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: موفقیت های اخیر کشتی در سایه تلاش کشتی گیران، دانش مربیان و مدیریت آقای خطیب حاصل شد. ایشان توانست در آستانه المپیک تیم‌ها را به خوبی مدیریت کنند و این حقایق را نمی توان نادیده گرفت. جا دارد از زحمات مدیران قبلی فدراسیون کشتی نیز تقدیر کرد. همچنین باید به اقدامات وزارت ورزش و جوانان اشاره کنم که با حمایت قاطع از فدراسیون کشتی نقش ویژه ای در حضور مقتدرانه کشتی ایران در المپیک لندن داشت. ادامه حمایت‌ها از مدیران فدراسیون کشتی می‌تواند بستر مناسبی را برای کسب موفقیت‌های بعدی بوجود آورد.

محمد رویانیان در پایان گفت: صحبت های مقدماتی برای حضور مقتدرانه تیم کشتی پرسپولیس در لیگ برتر انجام شده و خبرهای بعدی، پس از منجر شدن مذاکرات به نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

۱۳۹۱/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...