نسخه چاپی

حق نمك!

محمد كاظم انبارلویی

زمستان سال 61 در کوران ترورهای منافقین، در تبریز بودم. توفیقی دست داد شبی از شب‌های سرد تبریز به همراه برخی دوستان خدمت مرحوم استاد شهریار شرفیاب شدیم. نمی‌دانم چه شد سخن از منافقین و شرارت‌های باند رجوی رفت.

او به مناسبت شهادت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر و شهدای محراب و نیز شهادت باهنر و رجایی سروده‌های خود را آورد و با همان صدای مخملی و گیرای خود آن را خواند. از منافقین فوق العاده عصبانی بود و دل پُری داشت، قطعه شعری را این گونه شروع کرد:
از چه حق نمکی یاد کنیم
که نباشد به جگرهای کباب
حزب جمهوری اسلامی ما
کربلا چه عجیب و چه عجاب
با بهشتی شهید مظلوم
داغ هفتاد و دو تن لبّ لباب
باهنر رفت و رجایی عزیز
خون بخشکد، نه خشکد خوناب
چه صدوقی، چه دستغیبی
که از بدایت به نهایت آداب
شرح استاد مطهر تنها
نتواند داد به صد جلد کتاب
شرح این تذکره عوفی خواهد
که نویسد به لباب الالباب
قرن ها باید از این عاشورا
روضه و مرثیه سازند اعقاب

سالگرد عملیات مرصاد و بر باد رفتن رویای منافقین در عملیات فروغ جاویدان به بهانه برپایی حکومت شرک و کفر و نفاق در ایران است. منافقین، نمک‌ناشناس‌ترین فرقه وابسته به کفر و استبداد جهانی هستند.

آنان جماعتی بودند که قبل از انقلاب نان مبارزه با امپریالیسم را می‌خوردند اما بعد از انقلاب به استخدام سیا درآمدند و رو در روی ضد امپریالیستی‌ترین انقلاب معاصر ایستادند. آنان در حق مردم نمک‌ناشناسی کردند. می‌خواستند نمک بخورند، نمکدان را بشکنند.

آنان دست خود را به خون 17 هزار مسلمان ایرانی آلودند و بعد رفتند عراق تمام قد پشت ارتش بعث و صدام عفلقی ایستادند.

در پشت جبهه به جاسوسی و خیانت به ملت مشغول بودند و در جبهه‌ها در کنار رژیم بعث، دشمنان قسم خورده ایران را یاری می‌کردند. منافقین قبل از مرصاد در دو عملیات آفتاب در "فکه" و چلچراغ در "مهران" در فروردین و خرداد 67 آزمون رسوایی از خباثت و مزدوری و وطن‌فروشی دادند.

خداوند بزرگ به برکت اخلاص امام (ره) و پایداری ملت چنان با منافقین مکری فرمود که تاکنون هیچ فرقه تبهکاری چنین مکری را تجربه نکرده‌اند؛ "و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین".
منافقین، مشتی تبهکار و روسیاه بودند که اختیار خود را به دست کسی سپردند که دچار سادیسم جنسی بود.

او شب ها با راه انداختن حرمسرا به بهانه ارتقا و انقلاب ایدئولوژیک دست تعرض به ناموس صدر و ذیل فرقه برد. او پس از قطعنامه 598 باید از شرّ بخشی از فرقه که بیشتر نان‌خور بودند، راحت می‌شد، لذا آنان را روانه قتلگاه مرصاد کرد.

عملیات فروغ جاویدان برای سرکرده منافقین یک قمار تمام عیار سیاسی و نظامی بود. او جان 2500 نفر از فرقه را در یک روز گرفت و تن رنجور 1500 نفر دیگر از اعضای فرقه را زخمی کرد. تعداد زیادی با سیانور خودکشی کردند و این عاقبت جماعتی بود که به ملت خود پشت کردند و داغ ننگ نمک نشناسی و وطن‌فروشی و جاسوسی را به پیشانی داشتند.

جا دارد یاد سپهبد شهید صیاد شیرازی را در عملیات مرصاد گرامی بداریم که ضربه کاری را او و رزمندگان هوانیروز به ستون سرمست منافقین که در جاده اسلام‌آباد به طرف کرمانشاه سرازیر شده بودند، در تنگه مرصاد (چارزبر) وارد کرد.

آمریکایی‌ها در دو جنگ خلیج فارس علیه صدام، خاک عراق را با بمب شخم زدند. آنها بارها به بغداد حمله کردند، ارتش بعث را با سیلی از کویت بیرون راندند و نهایتا صدام حزب بعث هم‌پیمان با آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ 8 ساله پس از پذیرش صلح و اجرای قطعنامه 598 روی دست آمریکایی‌ها مانده بود و نمی‌دانستند با او چه کنند. او سرنوشت شومی پیدا کرد.

اما منافقین در همه ایام پس از قطعنامه که بغداد زیر ضربات ائتلاف آمریکایی بود صدای ترقه‌ای را در اشرف نشنیدند و به عنوان متحد صدام مصون از هر گونه تعرض بودند! معلوم شد منافقین به اصطلاح ضد امپریالیسم در استخدام آمریکا و در اجاره حزب بعث و صدام بودند.

نشست اخیر منافقین در پاریس یک رونمایی از فعالیت جدید منافقین بود. منافقین امروز همچنان در استخدام پنتاگون و سیا هستند که به اجاره‌نشینی رژیم سعودی رفتند. جیره جنگی و غذایی منافقین تا دیروز به عهده صدام بود، ‌امروز سعودی ها آن را قبول کردند.

سعودی ها مرگ رجوی را در نشست پاریس اعلام کردند. معلوم شد رجوی 7 سال پیش به دلیل افراط در مسائل جنسی ایدز گرفته و مرده است و خبری از او نیست. فرقه را به یک زن روسیاه سپرده است که کار اصلی او تدارک و تنظیم برنامه حرمسرای مسعود رجوی بود.

28 سال است از شکست منافقین در عملیات مرصاد می‌گذرد. کادرهای ترور آنها پیر و فرتوت شده‌اند و اغلب آنها در مرصاد به جهنم رفتند اما آمریکایی‌ها و سعودی‌ها امروز انتظار دارند ماشه ترور و عملیات تروریستی را با انگشت منافقین در ایران بچکانند. باید دید نسل جدید منافقین که در خارج از کشور در عراق و اروپا و آمریکا سال‌ها در عیش و نوش و فساد اخلاقی غوطه ورند قادر به چکاندن ماشه ترور هستند؟ منافقین حال عملیات ندارند، ترجیح می‌دهند در رخنه، نفوذ و جاسوسی خدمات خود را استمرار ببخشند، اما آمریکایی‌ها و سعودی ها می‌گویند فصل، فصل ترور و تروریسم است. باید دید پاسخ منافقین و استعداد آنان در پذیرش این درخواست چیست؟

از نظر ملت ایران، منافقین مرده ‌اند ولو اینکه بتوانند صدایی از خود به کمک سعودی ها و آمریکایی‌ها درآورند. تاریخ معاصر، انقراض آنها را در مرصاد ثبت کرده است. جماعتی که از این فرقه مانده‌اند یک جماعت خوش‌نشین شهوت پرست هستند که تنها هزینه برای اربابانشان دارند و درآمد آنها برای آمریکا و سعودی ها جز رسوایی نیست.

۱۳۹۵/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...