نسخه چاپی

بانك‌ها در حق واحدهای تولیدی كوتاهی نكنند

استاندار مازندران گفت: واحدهای تولیدی كه مشكل وام معوقه و چك برگشتی دارند باید حمایت شوند و نباید از سوی بانك ها در حق آنها كوتاهی صورت گیرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، ربیع فلاح در همایش" نمازجمعه قرارگاه بصیرت و اخلاق" که به مناسبت ۵ مرداد(سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور) با حضور رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده علوم و فنون دریایی جواد الائمه(ع) چالوس برگزار شد، با اشاره به وضعیت استان در گذشته و امروز و اینکه با وجود اعتبارات زیادی که در مازندران وجود داشت چندان توسعه نیافت، افزود: مازندران دارای استعدادهای فراوانی است که اگر در بخش های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و معدن و زیرساختی استان کار می‌شد بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری و مشکلات اقتصادی که امروز گریبانگیر استان است برطرف میگردید.

وی متذکر شد: در سال گذشته با وجود همه مشکلات و تنگناها در ستاد رفع موانع تولید بیش از ۸۰۰ مورد مشکل واحدهای صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و بیش از ۳۵۰ مورد مشکلات واحدها در سال گذشته برطرف شد.

استاندار مازندران، یکی از مشکلات امروز فارغ التحصیلان را نبود مهارت کافی دانست و عنوان کرد: کارگروهی در این خصوص تشکیل شد تا با استفاده از نخبگان و برای تحلیل محتوای کسب و کار اقدام کنند.

فلاح با اشاره به فعالیت های شبانه روزی در سال 95 بیان کرد: امسال باید ۴۷۰ میلیارد تومان به ۳۵۳ واحد صنعتی با ظرفیت های خالی پرداخت شود تا ۲۳ هزار شغل ایجاد گردد.

این مسئول با تاکید بر اینکه اعتباری که به این استان اختصاص یافت نباید برگشت بخورد و باید به موقع جذب شود، متذکر شد: اگر برخی مدیران بانک ها همکاری نکنند و کوتاهی کنند برخورد جدی با آنان خواهد شد.

۱۳۹۵/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...