نسخه چاپی

حسین ماهینی در گفتگو با نما:

پرسپولیس خود را برای 30 فینال آماده كرده است

عکس خبري -پرسپوليس خود را براي 30 فينال آماده کرده است

قبول دارم كه قرعه‌كشی در شرایط تیم‌ها تاثیر دارد اما این را هم در نظر داشته باشید كه هر تیم باید در لیگ با همه تیم‌ها بازی كند. هر چند كه اگر قرعه ما نسبت به الان بهتر بود شاید برای ما هم خوب می‌شد. با این همه ما خودمان را برای 30 فینال آماده كرده‌ایم.

علیرضا حاجی میرزابابا -حسین ماهینی بعد از دوسال دوری از پرسپولیس و گذراندن خدمت سربازی در تیم ملوان انزلی باردیگر به پرسپولیس بازگشت و قراردادش را به مدت دوسال دیگر تمدید کرد، او که با جدا شدن رامین رضاییان از جمع سرخپوشان به یکی از 11  مهره اصلی برانکو تبدیل شده است، انگیزه بالایی برای فیکس شدن  در تیم کیروش نیز دارد.

وضعیت مصدومیتی که داشتی و نتوانستی به اردوی اوکراین بروی چگونه است؟
خوشبختانه شرایطم بد نیست اما اردوی اوکراین که اردوی بسیار مهم بود را از دست دادم و نتوانستم در اوج تمرینات بدنسازی در کنار سایر بازیکنان باشم اما به صورت انفرادی تمریناتی انجام دادم. هر چند که تمرین با تیم به اندازه 10 برابر تمرین انفرادی است. با این همه از وقتی تیم به تهران بازگشته مشغول تمرین هستم و فکر می‌کنم تا 2 هفته آینده به شرایط ایده‌آل برسم. تمرین با تیم شرایطش با تمرینات انفرادی متفاوت است. سعی می کنم در هفته‌های بعدی شرایطم بهتر شود.

سایپا حریف سختی برای شما در بازی اول بود اینچنین نیست؟
سایپا همیشه یک ثباتی نسبت به تیم‌های دیگر داشته و امسال هم بازیکنان خوبش را حفظ کرده و با آمدن آقای فرکی و جذب بازیکنان جدید شرایط این تیم بهتر هم شده است. از طرفی همیشه بازی‌های اول لیگ کار سختی است و ما تلاش خود را کردیم تا در 4 هفته ابتدایی بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم تا هم از نظر امتیازی و هم از نظر روانی شرایط خوبی داشته باشیم.

بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند قرعه پرسپولیس به نسبت استقلالی ها سخت تر است؟
قبول دارم که قرعه‌کشی در شرایط تیم‌ها تاثیر دارد اما این را هم در نظر داشته باشید که هر تیم باید در لیگ با همه تیم‌ها بازی کند. هر چند که اگر قرعه ما نسبت به الان بهتر بود شاید برای ما هم خوب می‌شد. با این همه ما خودمان را برای 30 فینال آماده کرده‌ایم.

بالاخره پست تو در دفاع پرسپولیس چیست؟
در بازی مقابل خونه به خونه به عنوان دفاع میانی و سپس در پست دفاع راست بازی کردم. اما درنهایت اینکه من کجا بازی کنم را سرمربی تیم تشخیص می‌دهد و با نظر برانکو به عنوان دفاع مرکزی بازی کردم اما بعد از اینکه مدافع اوکراینی به بازی آمد من در دفاع راست مشغول بازی شدم. با این همه در هر 4 پست دفاعی می‌توانم بازی کنم.

هدفت از بازگشت به پرسپولیس چیست؟
با گرفتن کارت پایان خدمت و بازگشت به پرسپولیس حالا تمام هدفم رسیدن به تیم ملی است. همه تلاشم را می‌کنم تا دوباره پیراهن مقدس تیم ملی را به تن کنم و یکی از اهداف اصلی من هم امسال همین است.

شنیده ایم که خیلی راحت و بدون شرط و شروط قراردادت را امضا کردی؟
من همیشه به عنوان نفر اول قراردادم را تمدید کرده و می‌کنم. حتی بعد از جام جهانی هم که به ایران برگشتیم با اینکه از باشگاه طلب داشتم اما بدون هیچ چالشی قراردادم را تمدید کردم و هیچ گاه بر سر مبلغ یا مسائل دیگر چانه نزدم. همیشه آرزوی من بازی کردن در پیراهن پرسپولیس بود و حالا که به این آرزو رسیده‌ام بدون شرط و شروط پیراهن تیم را به تن می‌کنم.

شرایط پرسپولیس امسال و فصل قبل را چطور ارزیابی می کنی؟
پرسپولیس امسال نسبت به سال گذشته در خط هافبک و خط حمله تغییرات کمتری داشتیم و این در حالی است که بازیکنان خوبی مثل وحید امیری و ساسان انصاری هم به ما اضافه شدند. از طرف دیگر در خط دفاعی و دروازه شرایط پرسپولیس از قبل بهتر شده و به طور مثال من و سیدجلال حسینی چند سال در پرسپولیس و تیم ملی کنار هم بازی کردیم و با هم هماهنگ هستیم. علیرضا بیرانوند هم به ما اضافه شده و امسال شرایط بهتری داریم و همه تلاش ما این است که عملکرد خوبی در خط دفاعی تیم داشته باشیم.

اما همین خط دفاعی که می گویی در بازی های دوستانه گلهای زیادی هم دریافت کرد؟
گل‌خوردن‌های پرسپولیس در بازی‌های دوستانه ملاک نیست چرا که مربیان در بازی‌های دوستانه به دنبال شناخت از تیم هستند و مربیان هم می‌خواهند نقاط ضعف را پیدا کنند. قطعا در بازی‌های دوستانه هماهنگی‌ها هم بیشتر می‌شود.

سال اولی که مهدی طارمی به پرسپولیس آمده بود با توجه به همشهری بودنت با او حمایت خوبی از طارمی داشتی. اکنون مهدی طارمی با توجه به اتفاقات رخ داده و بازگشتش به پرسپولیس با واکنش‌های مثبت و منفی هواداران مواجه است. به نظرت شرایط برای او چگونه پیش خواهد رفت؟
مهدی نسبت به دو فصل گذشته مسلما با تجربه‌تر شده است و در این فصل هم مطمئنا کمک بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود. من شک ندارم او در این فصل هم آقای گل خواهد شد و البته اکنون از نظر بدنی نسبت به تیم عقب است و باید بیشتر تمرین کند و این طبیعی است اما شک ندارم که مهدی طارمی در این فصل مدعی آقای گلی است و بهتر و با انگیزه‌تر از گذشته برای پرسپولیس کار خواهد کرد و هواداران صددرصد از او راضی خواهند بود.

۱۳۹۵/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...