نسخه چاپی

حمایت‌ میشل‌اوباما وسندرز از كلینتون

میشل اوباما، همسر رئیس جمهوری آمریكا به همراه «برنی سندرز»، رقیب سابق هم حزبی «هیلاری كلینتون»، با ایراد سخنانی از نامزدی «كلینتون» حمایت كردند.

به گزارش نما ، مهر به نقل از صدای آمریکا نوشت: «میشل اوباما»، همسر رئیس جمهوری آمریکا و «برنی سندرز»، رقیب سابق «هیلاری کلینتون» از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دفاع کردند.

«برنی سندرز»، که در دومین روز برگزاری نشست ملی دمکرات ها در آمریکا و در جمع هواداران خود سخن می گفت، «هیلاری کلینتون» را رئیس جمهوری بی نظیر خواند.

گفتنی است، روز نخست نشست ملی دمکرات ها بدون حضور «سندرز» و با هجمه ای سنگین در مورد ایمیل های فاش شده «دبی واسرمن شولتز»، رئیس حزب و برخی دیگر که تلاش هایی در راستای ایجاد ممانعت از نامزدی نهایی «برنی سندرز» از طریق ایمیل داشته اند، به پایان رسید.

«سندرز» اما شب گذشته با حضور در این نشست، به عنوان آخرین سخنران دوشنبه شب و اعلام این مساله که «هیلاری کلینتون» کسی است که مسایل و دغدغه های مردم را جدی می گیرد، سعی کرد تا هواداران خود را به طرفداری از وی متقاعد کند.

«سندرز» همچنین با ارسال ایمیلی به تمامی هوادارانش، از آنها خواسته بود تا برای جلوگیری از انتخاب «دونالد ترامپ» به ریاست جمهوری آمریکا، با «هیلاری کلینتون» متحد شوند.

اما «میشل اوباما» همسر رئیس جمهوری آمریکا نیز دوشنبه شب با ایراد سخنانی، از نامزدی «کلینتون» حمایت کرد. «میشل اوباما» به مسایل تربیتی جوانان در آمریکا اشاره کرد و گفت: ما باید به کسی رای بدهیم که بتواند نوجوانان ما را در چهارسال و هشت سال آینده تکان بدهد و به پیشرفت وا دارد.

همسر «باراک اوباما» افزود:‌ می توانیم تکیه بدیم و بگوییم همه چیز درست می شود. باید کاری کنیم که چهارسال و هشت سال پیش کردیم.

۱۳۹۵/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...