نسخه چاپی

در آبادان؛

اقدام وحشیانه وخشن دو جوان موتور سوار با دختر جوان

2 بچه محل آبادانی برای پولدار شدن دست به سرقت های خشن می زدند و در آخرین سرقتشان از سوی ماموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، ساعت 22 و 30 دقیقه دوشنبه 4 مرداد ماه امسال ماموران یگان امداد آبادان در حال گشت زنی در منطقه ایستگاه یک ، 30 متری ذولفقاری بودند که با صحنه عجیبی روبرو شدند.

2 جوان موتور سوار با نزدیک شدن به دختر جوانی ابتدا با ضربه مشتی به صورت طعمه شان وی را بهت زده کردند و سپس درچشم بهم زدنی اقدام به قاپیدن گوشی موبایل دختر جوان کرده و پا به فرار گذاشتند.

همین کافی بود تیم پلیسی به تعقیب 2 دزد جوان حرکت کنند و پس از تعقیب و گریز طولانی راننده موتور کنترلش را در فلکه دریاقلی از دست داده و روی زمین افتادند.

2 دزد نوجوان که نمی خواستند تسلیم ماموران شوند در این مرحله تصمیم به فرار با پای پیاده گرفتند اما ماموران موفق به دستگیری یکی از متهمان که اقدام به قاپیدن گوشی موبایل دختر جوان کرده بود شدند.

ماموران در بازرسی بدنی از این متهم که حیدر 17 ساله است گوشی سرقتی دختر جوان را به دست آوردند .



حیدر پس از دستگیری در کلانتری 18 آبادان لب به اعتراف گشود و گفت: بیکار بودیم و برای پولدار شدن با دوستم که بچه محل هستیم تصمیم به سرقت گرفتیم و بیشتر سرقت و زورگیری هایمان را در منطقه ذولفقاری انجام می دادیم.

طعمه این دزدان نیز پس از گرفتن گوشی موبایلش به ماموران گفت: ضربه ای که به صورتم خورد تا لحظاتی قدرت فکر کردنم را از دست داده بودم و ترس قدرت حرکت نداشتم که دیدم ماموران در تعقیب دزدان گوشی ام هستند.

وی افزود: تقاضا دارم با این دزدان به صورت جدی برخورد شود چون اگر زود آزاد شوند دوباره دست به این کار می زنند و شاید برای انتقام گیری به سراغ من بیایند.

خبر فارسی: بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به اعترافات متهم نوجوان دستور داد تا تیم ویژه ای برای دستگیری متهم فراری این پرونده وارد عمل شوند.

۱۳۹۵/۵/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...