نسخه چاپی

واكنش آستان قدس به اظهارات خانم بازیگر

عکس خبري -واکنش آستان قدس به اظهارات خانم بازيگر

آستان قدس بالاخره به خبر اعطای بودجه میلیاردی به خانم بازیگر واكنش نشان داد و اعلام كرد: ایجاد علاقه عاطفی در هنرمندان برای انجام كار در حرم مطهر رضوی با برخی رویه‌های اداری معمول در سایر نهادها متفاوت است.


به گزارش نما، در پی انتشار مطالبی راجع به قرارداد میلیاردی سحر ریحانی (بازیگر) با آستان قدس رضوی برای تهیه کنندگی فیلم ، روابط عمومی آستان قدس رضوي توضیحات زیر را ارائه داد. به گزارش الف، این توضیحات از این قرار است:

1-قرارداد سركار خانم ريحاني در خصوص تهيه و توليد مستندهاي آئيني حرم مطهر رضوي با عنوان «زلال بي‌انتها» در قالب 10 اثر 25 دقيقه‌اي به مدت كلي 250 دقيقه و به مبلغ پانصد ميليون تومان به سفارش معاونت تبليغات و ارتباطات اسلامي منعقد گرديده است و دقيقا مطابق با ضوابط و آئين‌نامه معاملات آستان قدس رضوي بوده است و تاكنون بيش از 700 دقيقه از تصاوير باكيفيت مطلوب و ارزشمند تحويل اين مجموعه گرديده است. لازم به توضيح است ساير ارقام مطرح شده توسط ايشان مربوط به برآوردهاي احتمالي از ساير پروه‌هايي است كه در دست بررسي بوده و جنبه عملياتي پيدا نكرده است.

2-ايجاد علاقه عاطفي در هنرمندان براي انجام كار در حرم مطهر رضوي و تقديم اثر هنري به پيشگاه امام رضا (عليه‌السلام) با برخي رويه‌هاي اداري معمول در ساير نهادها متفاوت است. آستان قدس رضوي در اين گونه موارد ضمن رعايت اصول و مقررات، سعي بر حمايت و همكاري دارد و ملاك اصلي، كيفيت و خروجي كارهاست. تصاوير تهيه شده توسط تهيه كننده محترم در خصوص مستند «زلال بي‌انتها» از كيفيت بسيار بالا و ارزشمندي برخوردار بوده و مورد تأييد كارشناسان و اهل فن اين حوزه قرار گرفته است.

شايان ذكر است قبل از اين، مشابه اين گونه همكاري‌ها با شخصيت‌ها و اساتيد برجسته هنري مانند مجيد مجيدي، منوچهر طياب، محمد رضا اصلاني، رسول صدر عاملي و... در زمينه تهيه و توليد مستندهاي گوناگون از فعاليت‌هاي آستان قدس رضوي صورت پذيرفته و كارهاي ارزشمندي توليد شده است.

3-اين معاونت ضمن احترام به دغدغه‌هاي فرهنگي و هنري اصحاب محترم رسانه انتظار دارد همواره جايگاه رفيع معنوي و قداست ملكوتي اين آستان مقدس را در نظر داشته باشند و از درج مطالب حاشيه‌اي كه احتمالا موجب تشويش اذهان عمومي نسبت به اين مجموعه مذهبي مي‌شود، پرهيز نموده و نظرات حرفه‌اي و تخصصي خود را از مجاري مشخص پيگيري نمايند.

در مورد اين پروژه خاص كه تصويرگر بخش اندكي از افتخارات و خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي در صيانت از موقوفات و نذورات حرم مطهر امام رضا (عليه‌السلام) محسوب مي‌گردد نيز قضاوت اصلي را به زمان ارائه كار واگذار مي‌كنيم.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...