نسخه چاپی

حریق گسترده انبار غلات در بازار

حریق گسترده در یك انبار نگهداری غلات و حبوبات در محدوده بازار تهران خسارات سنگینی به بار آورد.

به گزارش نما به نقل از فرهیختگان، حادثه حریق ساعت 12:55 دیروز در یک انبار نگهداری از غلات و حبوبات به 125 اطلاع داده شد که با توجه به نوع گزارش و محل حادثه که در محدوده بازار تهران واقع شده بود، پنج ایستگاه به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

محل حادثه در خیابان مولوی، کوچه مرغی‌ها واقع شده بود و آن‌گونه که جلال ملکی، سخنگوی سازمان شهر تهران گفته، پس از حضور عوامل آتش‌نشانی مشخص شد، حریق در یک انبار سه طبقه نگهداری از حبوبات و غلات رخ داده و کانون آتش طبقه سوم این ساختمان است.

ملکی با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که سقف طبقه سوم این ساختمان تخریب شده و آتش به طبقات پایینی نیز سرایت کرده بود، گفت: «همچنین در مجاورت این انبار نیز انبارهای دیگر قرار گرفته بود که امکان سرایت شعله‌های آتش به آنها نیز وجود داشت.»

او افزود: «آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.»

این حریق که به گفته سخنگوی آتش‌نشانی دود زیادی از آن برخاسته بود، به‌طوری که تا شعاع چند کیلومتری از کانون حریق قابل مشاهده بود، پس از حدود یک ساعت اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه خسارات ناشی از این حریق بسیار بالا بود، گفت: «البته این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و علت آن از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.»

۱۳۹۵/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...