نسخه چاپی

عبدولی: نباید از ریو بدون مدال برگردم

نماینده وزن ۷۵ كیلوگرم كشتی فرنگی ایران در المپیك ریو گفت: من و تمامی ملی‌پوشان اعزامی هم‌قسم شدیم تا با تكیه بر تجربه و تلاش مضاعف با دستی پر از المپیك بازگردیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، سعید عبدولی هر با بیان اینکه واپسین روزهای اردوی آماده سازی را پشت سر می گذارد اظهار داشت: بعد از رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا با نظم و انگیزه زیادی تمرین نمی کردم اما با حضور مجدد محمد بنا در راس تیم ملی، روحیه و انگیزه مضاعفی پیدا کردم و دوباره برای المپیک استارت زدم.

وی تصریح کرد: در یک سال اخیر، برنامه ریزی دقیق و جدی برای کسب نتیجه در المپیک ریو تدوین و اجرایی شد که خوشبختانه فرنگی کاران المپیکی نیز با همدلی و همکاری با یکدیگر برای رسیدن به همین هدف تلاش می کنند.

فرنگی‌کار المپیکی ایران با اشاره به تجربیاتش از المپیک قبلی گفت: من و اخلاقی و باباجانزاده در المپیک قبلی از کسب مدال محروم ماندیم اما تجربیات زیادی در این ۴ سال کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم در المپیک ریو جبران کنیم. البته شرایط کشتی گرفتن در المپیک بسیار متفاوت و سخت است اما با کمک محمد بنا و کادر فنی باید از پس این میدان مهم و سرنوشت ساز بر آییم.

عبدولی آمادگی و انگیزه امروز خود را مدیون زحمات محمد بنا دانست و گفت: یکی از عوامل اصلی من برای حضور مستمر و منظم در اردوهای تیم ملی، نظارت و جدیت محمد بنا بود که همیشه با تشویق و صحبت های خود باعث ایجاد انگیزه در من می شد.

ملی پوش وزن ۷۵ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در المپیک در پایان اظهار داشت: به خوبی می دانم که برای مدال آوری در المپیک، علاوه بر حریف باید با داور هم بجنگیم و کشتی بگیرم. در نتیجه سعی خواهم کرد با تمام توان به عشق مردم ایران بجنگم و در آخرین المپیکی که پیش رو دارم با یک مدال خوشرنگ همراه شوم. من باید به هر شکل ممکن ناکامی و اتفاقات تلخ المپیک قبلی را جبران و جای خالی مدال المپیک را در کارنامه عرصه ملی خودم پُر کنم.

۱۳۹۵/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...