نسخه چاپی

رطوبت ۱۱ شهر بالای ۹۰ درصد

هوای شرجی خوزستان هم‌چنان ادامه دارد و رطوبت نسبی در هوای شهرهای مختلف رو به افزایش است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، هوای شرجی خوزستان هم‌چنان ادامه دارد و رطوبت نسبی در هوای شهرهای مختلف رو به افزایش است.

این پدیده که از روز پنجشنبه هفته پیش در بیشتر شهرهای خوزستان آغاز شد در برخی از نقاط به بالای 90 درصد رسید که این موضوع زندگی روزمزه مردم را مختل کرد و خانه‌نشینی خوزستانی‌ها را در پی داشت.

شرجی هوا در این سه روز روند صعودی داشته به طوری که در تعداد زیادی از شهرهای خوزستان میزان رطوبت از 90 درصد هم فراتر رفت.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، میزان رطوبت نسبی صبح امروز در امیدیه 99 درصد، آبادان 92 درصد، ماهشهر و شادگان 91 درصد، هندیجان، اهواز و آقاجاری 90 درصد، دزفول و شوش 81 درصد و رامهرمز و بهبهان 78 درصد بود همچنین در شبانه روز گذشته بستان با 46 و دهدز با 24 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 45 و 31 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

کوروش بهادری از ادامه وضعیت شرجی در خوزستان تا فردا خبر داد و گفت: به جز ادامه رطوبت نسبی و شرجی پدیده خاص دیگری برای استان در روزهای آینده پیش‌بینی نمی‌کنیم.

هوای شرجی در بیشتر شهرهای خوزستان از اواخر تیر ماه همراه با افزایش دما پدیدار شد به طوری که ساکنان برخی از نقاط رطوبت بالای 95 درصد را نیز تجربه کردند.

۱۳۹۵/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...