نسخه چاپی

واكنش نیكزاد به خبر نامزدی‌اش

عکس خبري -واکنش نيکزاد به خبر نامزدي‌اش

وزیر راه و شهرسازی پس از گفت‌وگوی طولانی با مردم در پاسخ به این سؤال كه آیا نامزد ریاست‌جمهوری می‌شوید، دستی به صورت خود كشید و سكوت كرد.


به گزارش نما به نقل از فارس: وزیر راه و شهرسازی پس از گفت‌وگوی طولانی با مردم در پاسخ به این سؤال که آیا نامزد ریاست‌جمهوری می‌شوید، دستی به صورت خود کشید و سکوت کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز با حضور گسترده ملت ایران در تهران و 550 نقطه کشور برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*مردم روزه‌دار تهران در حالی که یک ساعت به آغاز رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس باقی ‌مانده بود، در مسیرهای هشت‌گانه حضور معناداری از خود نشان دادند.

*صندوق‌های کمک مالی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در حالی به چشم می‌خورد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و کمک‌های مالی به زلزله‌زدگان از سوی راهپیمایان تهرانی مناسب گزارش شد.

*راهپیمایان تهرانی که از صبح امروز با حضور در خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند، در طول‌ مسیر راهپیمایی از غرفه‌ها و ایستگاه‌های مختلف تبلیغاتی ـ فرهنگی مثل بیداری اسلامی، حزب‌الله، میانمار و قدس بازدید کردند.

*تصویر کودک 3 ساله‌ به دار آویخته شده توسط تروریست‌های سوریه در میدان ولیعصر(عج) و عضوگیری کنگره آزادسازی چهار دیپلمات ‌ایرانی از میان ‌راهپیمایان تهرانی از دیگر نکات جالب توجه در این مراسم بود.

*برخی از مردم تهران حدود 2 ساعت دور نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی حلقه زده بودند و مشکلات خود را با وی از طریق گفت‌وگو یا نامه بیان می‌کردند.

* نیکزاد پس از این گفت‌وگوی طولانی با مردم در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا نامزد ریاست‌جمهوری می‌شوید دستی به صورت خود کشید و سکوت کرد.

*جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران نیز به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر و آن را در بین راهپیمایان پخش می‌کرد.

*در بین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز چهره‌های خارجی نیز به چشم می خورد که می‌توان به حضور دانشجویان کشورهای خارجی شاغل به تحصیل در ایران اشاره کرد.

*همچنین کتاب زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام "شرح اسم" در معرض دید راهپیمایان تهرانی قرار گرفت.

* پرویز فتاح نیز یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در مراسم روز قدس بود که در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنید؟ گفت: امروز برای شرکت در راهپیمایی روز قدس آمده‌ایم.

*راهپیمایان تهرانی با سردادن شعار مرگ بر آل‌خلیفه و مرگ بر آل‌سعود، حمایت خود را از بیداری اسلامی و قیام مسلمانان علیه آل‌خلیفه و آل‌سعود اعلام و به قتل‌عام انقلابیون در بحرین واکنش نشان دادند.

*عدم حضور سران اصلاح‌طلبان در راهپیمایی روز قدس مهر تأیید دیگری بر حمایت آنها از فتنه‌گران و شعارهایی است که آنها در زمان فتنه سر می‌دادند.

*امضای طومار توسط راهپیمایان تهرانی برای تغییر نام مؤسسات پولی و بانکی در راهپیمایی روز قدس خطاب به سران سه قوه از دیگر حاشیه‌های راهپیمایی امروز بود.

*راهپیمایان تهرانی همچنین در طوماری که به امضای چندهزار نفر رسید، جنایات آل‌خلیفه و آل‌سعود را محکوم کردند.

*همچنین راهپیمایان تهرانی با حمل دست‌نوشته‌هایی از برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران استقبال کرده و خطاب به میهمانان این اجلاس خوش آمد گفتند.

*ملت روزه دار ایران امروز با حضور پرشور خود از خط مقاومت سوریه، فلسطین و لبنان حمایت کردند.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...