نسخه چاپی

برخورد 2 خودرو در فیروزكوه حادثه آفرید

برخورد دو خودروی سواری در محدوده امین‌آباد محور فیروزكوه باعث زخمی شدن هشت نفر از سرنشینان آنها شد.

به گزارش نما ، سخنگوی جمعیت هلال احمر استان تهران امروز در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طی اعلام مردمی به سامانه 112(ندای امداد جمعیت هلال احمر) در استان تهران، مطلع شدیم که یک فقره تصادف بین دو خودروی سواری 405 در محور فیروزکوه و منطقه امین‌آباد رخ داده است.

مهیار مقیمیان افزود: بلافاصله با هماهنگی مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان تهران، یک تیم امداد از پایگاه امداد و نجات بین شهری امین‌آباد شهرستان فیروزکوه به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از رسیدن تیم عملیاتی که شامل سه نجات‌گر کادر و داوطلب همراه با یک دستگاه آمبولانس بودند، مشخص شد که در اثر این تصادف، هشت نفر حادثه دیدند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: تیم اعزامی بلافاصله عملیات خود را آغاز کرد و 6 نفر که به صورت جدی آسیب دیدند را با همکاری اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه اعزام کردند.

مقیمیان در خصوص وضع مصدومان بیان کرد: حال اکثر مصدومان خوب است، ولی بنا بر گزارش‌های ارسالی حال عمومی دو نفر وخیم بود که مداوا شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات آخر هفته، بی‌تردید محورهای استان تهران به دلیل ارتباط با استان‌های شمالی، از پرترددترین محور‌های کشور محسوب می‌شوند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: رانندگان با توجه به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورها با آرامش به راه خود ادامه دهند و عجله‌ای در هنگام رانندگی نداشته باشند.

مقیمیان بیان داشت: امیدواریم در این تعطیلات مشکل خاصی برای هموطنان پیش نیاید، اما رانندگان به محض وقوع حادثه، ضمن خونسردی خود و همراهان با شماره 112(ندای امداد جمعیت هلال احمر) در استان تهران تماس حاصل کنند تا نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات به کمک آنها بروند.

۱۳۹۵/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...