نسخه چاپی

والیبال قهرمانی جوانان آسیا؛

آشفته: طلسم دوازدهمی آسیا را مقابل فیلیپین شكستیم

ملی پوش جوان والیبال پس از كسب عنوان نهمی درمسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا گفت: رقابت سختی برابر فیلیپین داشتیم.

به گزارش نما به نقل از برنا، ملی پوش جوان والیبال کشورمان پس از کسب عنوان نهمی درمسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا گفت: رقابت سختی برابر فیلیپین داشتیم امیدوارم با این نتیجه خستگی از تن همه زحمت کشان بیرون برود.

مونا آشفته در پایان کار ایران در مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا و صعود سه پله ای در مقایسه با دوره گذشته اظهار داشت: با نتیجه ای که در این مسابقات به دست آوردیم، طلسم دوره قبل که دوازدهمی آسیا بود شکسته شد و به نهمی رسید.

وی درباره رقابت تیم ملی برابر فیلیپین در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی آُسیا اظهار داشت: مسابقه را در ابتدا خیلی خوب شروع کردیم، اما در ست دوم انرژی کمتری داشتیم، گویی حریف را دست کم گرفته ایم. من در ست چهارم خیلی به هم ریخته بودم، اما با روحیه ای که کادر فنی به من داد توانستم توانایی ام را نشان دهم.

ملی پوش جوان والیبال خاطرنشان کرد: فیلیپین خیلی پرتلاش بود و توپ گیری خوبی داشت، اما یا آنها خسته شده بودند یا ما خیلی خوب کار می کردیم و در نهایت توانستیم پیروزی شیرین را برای کشورمان کسب کنیم.

وی به توانایی بالای تیم اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات خوبی برگزار شد و می توانستیم با شکست هند مقام هشتمی آسیا را به دست آوریم، اما نهم شدیم و البته این مقام برای ما تفاوتی با هشتمی آسیا ندارد.

۱۳۹۵/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...