نسخه چاپی

شوك 100 میلیونی "كلاه قرمزی" در گیشه‌

عکس خبري -شوک 100 ميليوني "کلاه قرمزي" در گيشه‌

شوك "كلاه قرمزی" به گیشه‌ها/ فروش 100 میلیون تومانی در 2 روز فیلم سینمایی "كلاه قرمزی و بچه ننه" ساخته ایرج طهماسب در دو روز اول اكران 100 میلیون تومان فروش كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، این فیلم پس از یک روز تاخیر در اکران از روز پنجشنبه روانه پرده سینماها شد و در روزهای 26 و 27 مردادماه با داشتن 12 سالن در تهران فروش 102 میلیون تومانی را به نام خود ثبت کرد. این در حالی است که "کلاه قرمزی و بچه ننه" هم اکنون سالن‌های حوزه هنری و پردیس‌های سینمایی شهرداری همچون آزادی، ملت، رازی، راگا و تماشا را در اختیار ندارد.

همچنین اکران این فیلم از روز 29 مرداد ماه همزمان با تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، رشت، اهواز و... پی گرفته می‌شود. پیش بینی می‌شود "کلاه قرمزی و بچه ننه" پرفروش‌ترین فیلم امسال شود.
حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، داوود دلقندی، سورن مناچکیان، پویان طباطبایی، محمد بحرانی، قاسم قباخلو و بهرام بهنوید از بازیگران این فیلم هستند.

صداپیشگان عروسک های "کلاه قرمزی و بچه ننه" هم حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی و محمد بحرانی هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:این فیلم داستان شیطنت های پسرعمه زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود میهمان ناخوانده‌ای می‌شود.

"ضدگلوله" 10 میلیون تومان فروخت

فیلم "ضدگلوله" دومین ساخته بلند سینمایی مصطفی کیائی است که پس از جنجال‌هایی برای گرفتن پروانه نمایش به دلیل تغییر در سکانس پایانی، از روز 26 مرداد ماه در 18 سینما روی پرده رفت. این فیلم طی دو روز 10 میلیون و 200 هزار تومان فروش کرده است.
مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی وسعید آقاخانی از بازیگران "ضدگلوله" هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است:اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ مردی حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهای لوس‌آنجلسی و فیلم‌های ویدئویی است. او در اثر یک اتفاق درمی‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد بود.

استقبال 20 میلیونی از رضا صادقی

"بی‌خداحافظی" به کارگردانی احمد امینی هم که به زندگی رضا صادقی خواننده پاپ می‌پردازد با 18 سینما در تهران در دو روز اول 20 میلیون تومان فروش کرده است.

در این فیلم رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، کوروش تهامی، پیام دهکردی، هومن برق نورد، همایون ارشادی، مریم بوبانی و ترلان پروانه بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رضا صادقی در اوج محبوبیت و شهرت به انزوای خودخواسته‌ای پناه می‌برد و زمانی که به نظر می‌رسد دیگر قادر به خواندن نیست دختر خبرنگاری در پی کشف راز این سکوت برمی‌آید. قصه اصلی از آن جا آغاز می‌شود که رضا به همراه دو دوستش که یکی سودای بازیگری و دیگری آرزوی خوانندگی سنتی دارد از بندرعباس به تهران می‌آیند

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...