نسخه چاپی

تا سركوب هست،سفیر ایران به بحرین نمی‌رود

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به سئوالی در رابطه با خبر توافق تهران و منامه برای بازگشت سفیر بحرین به تهران، گفت: بازگشت سفیر بحرین به تهران تصمیم حكومت بحرین است اما تهران در شرایط سركوب مردم بحرین سفیر خود را به منامه نمی فرستد.

به گزارش نما، حسین امیرعبداللهیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سئوالی در رابطه با اخبار شنیده شده پیرامون توافق تهران و منامه برای بازگشت سفیر بحرین به تهران با اشاره به عدم اهتمام حکومت بحرین به راهکار سیاسی، تصریح کرد: بازگشت سفیر بحرین تصمیم حکومت بحرین است اما تهران در شرایط تداوم سرکوب مردم مسلمان بحرین تصمیمی برای بازگشت سفیر خود به بحرین اتخاذ نخواهد کرد.

معاون وزیر خارجه با اشاره به نقش حقوق بشر و تداوم راهکار نظامی و امنیتی در قبال مردمی که با روش مسالمت آمیز مطالبات خود را دنبال می کنند، خاطر نشان کرد: راهکار در بحرین صرفا سیاسی و مبتنی بر گفتگو و مذاکره واقعی است.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم حکومت بحرین با توجه به مطالبات دموکراتیک مردم زمینه گفتگو را با پایان دادن به شرایط نظامی فراهم ساخته و کاربرد گازهای کشنده شیمیایی علیه مردم این کشور را متوقف کند.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...