نسخه چاپی

امام جمعه شاهرود: نماز جمعه محور وحدت است

امام جمعه شهرستان شاهرود گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و محور وحدت مردم و مسوولان است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی روز یکشنبه در دیدار فرماندار شاهرود، افزود: یکی از وظایف ستادهای نماز جمعه انجام کارهای فرهنگی است .
وی با بیان اینکه امور اجرایی قرارگاه فرهنگی شهرستان به عهده فرماندار است، افزود: باید ستادهای نماز جمعه در وظایف خود بازنگری کرده و به آنچه که اکنون انجام می شود، رضایت ندهند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دفاتر امامان جمعه یکی از محل های مراجعه مردم است، افزود: مردم در صورت برآورده نشدن امور خود ،برای حل مشکل به امام جمعه خود رجوع می کننند .
حجت الاسلام امینی ادامه داد: ما موظفیم حوایج مردم را به مسوولان امر انتقال دهیم و در نخستین گام باید با برخورد خوب پاسخگوی آنها باشیم .
وی به دهگردشی های فرماندار شاهرود برای سرکشی به روستاها هم اشاره کرد و ضمن تقدیر از این کار فرماندار شاهرود ادامه داد: دهگردشی از کارهای بسیار خوبی است که تا کنون انجام پذیرفته است.
امام جمعه شاهرود همچنین خواستار تکمیل مصلای جدید و در حال ساخت شد و گفت: با اتمام ساخت مصلا، زمینه لازم برای اجرای بسیاری از برنامه های فرهنگی فراهم خواهدشد.
حجت الاسلام امینی ، تعامل با روحانیت را از ویژگی های خوب فرماندار شاهرود اعلام کرد.
محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود هم در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام امینی به امامت جمعه شاهرود و تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) ، از خدمات حجت الاسلام ترابی امام جمعه سابق هم تقدیر کرد.
فرماندار شاهرود در خصوص مقوله تکریم ارباب رجوع و اشتغال گفت : باید قبل از اینکه مردم به ما مراجعه کنند ما به آنها سر بزنیم و در بحث اشتغال ، حفظ وضعیت موجود برنامه اصلی است.
حجت الاسلام و المسلمین امینی دو هفته پیش با حکم رهبر معظم انقلاب به امامت جمعه شاهرود منصوب شد.

۱۳۹۵/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...