نسخه چاپی

واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی

استاندار اصفهان بر اهتمام بیشتر مدیران برای واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، رسول زرگرپور در جلسه بررسی وضعیت واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و پروژه ها به تفکیک دستگاه های اجرایی استان افزود: باید از این بستر قانونی برای واگذاری طرح های نیمه تمام به سرمایه گذاران به بهترین شکل استفاده شود.

وی اظهار داشت: باید مالکیت تعدادی از پروژه های نیمه تمام عمرانی بخش دولتی برای تکمیل و بهره برداری به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شود.

استاندار اصفهان در باره فهرست پروژه های نیمه تمام به تفکیک دستگاه های اجرایی گفت: بر اساس ماده 27، پروژه های 29 دستگاه های استان احصاء شده است.

وی افزود: از حدود چهار هزار پروژه موجود در استان، یکهزار و 540 پروژه با قوانین موجود مطابقت دارد و قابل واگذاری است که در 103 مورد پیشنهاد به دستگاه ها داده شده است.

زرگرپور با بیان اینکه دستگاه ها هرگونه واگذاری اختصاصی چه در زمینه بهره برداری و چه در زمینه مالکیت را باید بر اساس قوانین مربوط به خود دستگاه با قوت انجام دهند، گفت: گزارش های این اقدامات باید به سازمان مدیریت اعلام و در این پیوند واگذاری مالکیت موقت نیز باید پیگیری شود.

استاندار اصفهان افزود: طرح های استانی در استان پیگیری خواهد شد و پروژه های ملی نیز باید از طریق وزارتخانه های مربوطه پیگیری و به سازمان مدیریت نیز اعلام تا با قوت بیشتر دنبال شود.

استاندار اصفهان افزود: در باره پروژه هایی که دستگاه های مجری و بهره بردار متفاوت دارد، پیگیری و تصمیم گیری با دستگاه بهره بردار خواهد بود.

۱۳۹۵/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...