نسخه چاپی

اصابت دومین موشك زلزال3 یمن به نجران

یگان موشكی ارتش یمن در واكنشی انتقام‎جویانه و در پاسخ به ادامه حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی، دومین موشك بالستیك «زلزال3» را به سمت یكی از پایگاه های سعودی در نجران شلیك كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، پدافند موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله، پایگاه نظامی سعودی «رجلاء» در منطقه مرزی نجران را با موشک بالستیک از نوع «زلزال3» منهدم کرد.

یک منبع نظامی ارتش یمن به شبکه «المسیره» یمن گفته که این موشک که عصر روز گذشته(شنبه) شلیک شد، دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرد.

وی افزود: این موشک بومی ساز در پاسخ به استمرار جنایات و حملات متجاوزانه سعودی آمریکایی علیه یمن شلیک شده است و تا زمانی که تجاوزهای عربستان به خاک یمن ادامه داشته باشد، ارتش یمن نیز شلیک موشک‌های بالستیک را متوقف نخواهد کرد.

یگان موشکی ارتش یمن از ابتدای ماه ماه جاری میلادی(جولای) تاکنون، 13 موشک بالستیک به سمت مواضع سعودی و محل تجمع عناصر مسلح وابسته به ائتلاف سعودی و مزدوران آن شلیک شد.

نیروهای یمنی 10 روز گذشته نیز یک فروند موشک زلزال3 را به سمت پایگاه گارد ملی عربستان در نجران شلیک کردند که در پی آن ده ها نفر از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.

۱۳۹۵/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...