نسخه چاپی

تراز گریم‌های «معمای شاه» بسیار بالاست

عکس خبري -تراز گريم‌هاي «معماي شاه» بسيار بالاست

بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: اسداله علم در حقیقت همسایه ما بود و از نزدیك او را دیده بودم. اما با این حال جزئیات زندگی او را نمی‌دانستم. در آن زمان من نوجوان بودم و او تفاوت سنی زیادی با من داشت و اصلا از سیاست نمی‌دانستم.

به گزارش نما به نقل از فارس: بازیگر سریال «معمای شاه» گفت: اسداله علم در حقیقت همسایه ما بود و از نزدیک او را دیده بودم. اما با این حال جزئیات زندگی او را نمی‌دانستم. در آن زمان من نوجوان بودم و او تفاوت سنی زیادی با من داشت و اصلا از سیاست نمی‌دانستم.

امیرسلیمانی: تراز گریم‌های «معمای شاه» بسیار بالاست/ اسداله علم همسایه ما بود

سعید امیرسلیمانی با اشاره به اینکه از زمان بازی در فیلم «دادشاه» تا «معمای شاه» در نقش علم بازی کرده است، گفت: از زمانی که در فیلم «دادشاه» به کارگردانی حبیب اله کاووش در نقش علم بازی کردم، تا الان که در «معمای شاه» همین نقش را بازی کردم و به عبارتی می‌توان گفت این نقش روی من ماند!

وی ادامه داد: حتی در برهه‌ای از زمان قرار بود تا سریالی را با پیشنهاد خودم برای زندگی علم بسازند که خب این اتفاق نیفتاد.

این بازیگر همچنین افزود: علاقه‌ای به شخصیت اسداله علم نداشتم و یادم است بعد از مدتی به ایران آمده بودم که آقای ورزی طی تماسی از من دعوت به همکاری کرد و الان سه سال و نیم از این همکاری می‌گذرد.

بازیگر فیلم «جنگجوی پیروز» درباره آشنایی با این شخصیت تاریخی معاصر گفت: اسداله علم در حقیقت همسایه ما بود و از نزدیک او را دیده بودم. اما با این حال جزئیات زندگی او را نمی‌دانستم. در آن زمان من نوجوان بودم و او تفاوت سنی زیادی با من داشت و اصلا از سیاست نمی‌دانستم.

امیرسلیمانی در ادامه بیان داشت: اغلب کارگردان‌هایی که از من خواستند تا نقش علم را بازی کنم، بیشتر به شباهت ظاهری من به آن فرد توجه کردند و می‌گفتند فرم چانه‌ات شبیه به علم است.

وی با اشاره به رضایت خود از سریال «معمای شاه» گفت: به این دلیل که هنوز نقش من در سریال شروع نشده است، اما بعد از اینکه شاه پا به سن می‌گذارد، دوران میانسالی علم هم آغاز می‌شود.

امیرسلیمانی درباره ایفای نقش جوانی اسداله علم توسط پسرش سپند امیرسلیمانی نیز بیان داشت: قطعا به دلیل شباهتی که سپند به من داشت، از وی خواستند تا نقش جوانی‌های علم را بازی کند.

این بازیگر ادامه داد: در کل ژانرها برایم اولویت خاصی ندارند، راکه معتقدم یک بازیگر توانا هر نقشی را به خوبی بازی می‌کند. از طرفی از آنجایی که در همه جای دنیا دست به تحریف تاریخ می‌زنند، من نیز علاقه‌ای به حضور در سریال‌های این چنینی ندارم اما خوشبختانه «معمای شاه» بسیار دقیق ساخته شده است.

وی درباره گریم این شخصیت نیز گفت: اگر عکس‌های اسداله علم را دیده باشید، به راحتی متوجه می‌شوید که برای بازی در این نقش گریم خاص و آنچنانی نداشتم. از طرفی هم شهرام خلج در کار خود و در شبیه سازی بسیار حرفه‌ای و کاربلد است و حرف اول را در بین هم رده‌ای‌هایش می‌زند.

بازیگر فیلم «مهریه بی بی» در ادامه بیان داشت: محمدرضا ورزی را از همان کارهای ابتدایی که ساخت به خوبی می‌شناختم و دوستش داشتم و می‌دانستم که جوانی است که جای پیشرفت دارد چراکه کار خود را به خوبی بلد است.

این بازیگر با اشاره به فعالیت‌های اینروزهای خود نیز گفت: این روزها مشغول درمان بیماری‌ام هستم و چندی پیش پروسه مهمی را از نظر پزشکی پشت سر گذاشتم. مدتی است که اصلا پیشنهادی مبنی بر بازی کردن ندارم و این هم طبیعی است چراکه الان دور جوان‌ها است و کمند و سپند باید پیشنهادهای فراوانی داشته باشند. از طرفی هم خیلی‌ها هنوز فکر می‌کنند من در ایران زندگی نمی‌کنم و اینکه مدتی است که هر پیشنهادی را قبول نمی‌کنم مگر اینکه خیلی خاص باشد.

امیرسلیمانی که مدتی قبل نمایش «فراموش‌نامه» را کارگردانی و بازی کرده بود، در همین زمینه گفت: بعد از اتمام اجرای این اثر نمایشی در سالن فرهنگسرای نیاوران، تقاضای اجرا در سالن‌‌های اطراف تئاتر شهر را داشتم که هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

۱۳۹۵/۵/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...