نسخه چاپی

پیام‌تبریك رهبر‌ی از مدال‌طلا ارزشمندتر بود

عکس خبري -پيام‌تبريك رهبر‌ي از مدال‌طلا ارزشمندتر بود

دارنده مدال طلای المپیك لندن گفت: همین كسانی كه امروز زیر آوار‌ها هستند شاید در شب مسابقه من برای قهرمانی و كسب مدال طلا دعا ‌كرده و قرآن سر گرفته‌اند.

به گزارش نما، قاسم رضايي در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو»، در خصوص پيام تبريك مقام معظم رهبري به ورزشكاران و قهرمانان المپيكي گفت: اولين باري كه مقام معظم رهبري براي من پيام تبريك فرستادند مربوط به زماني بود كه با نماينده‌اي از اسرائيل بازي نكردم و اين پيام از مدال طلا ارزش بيشتري داشت.

وي در ادامه افزود: چشم ما جوانان به سخنان رهبر انقلاب است و اگر تك‌تك ايراني‌ها طوري رفتار كنند كه موجب شادي رهبر شوند ايران بهشت خواهد شد.

دارنده مدال طلاي المپيك در پاسخ به اين سوال كه هدف شما از اهداي مدال طلاي خود به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي چه بوده است، گفت: زماني كه از لندن به ايران برگشتم مراسم استقبال باشكوهي در آمل برگزار شد و من آن روز فهميدم كه كسب اين مدال در مقابل شور و هيجان مردم ناقابل است و بعد از آن در اخبار شنيدم كه تعداد زيادي از هموطنان آذري‌زبانمان در زلزله جان خود را از دست دادند.

رضايي يادآور شد: در آن لحظه فكر كردم كه شايد همين كساني كه امروز زير آواره‌ها هستند در شب مسابقه من براي قهرماني و كسب مدال طلا دعا مي‌كردند و قرآن سر گرفته‌اند براي همين موفقيت خود را مديون اين افراد مي‌دانم و تمام توان خود را به كار مي‌گيرم تا اگر امكاناتي در اختيار دارم براي كاهش درد هموطنانم استفاده كنم.

وي در خصوص عدم رويارويي با نمايندگان رژيم اشغالگر قدس در مسابقات جهاني سال گذشته گفت: با يكي از دوستان فلسطيني خود صحبت مي‌كردم و او در خصوص فشارهايي كه اسرائيل بر مردم ستمديده فلسطين وارد مي‌كند اطلاعاتي به من داد و همين موضوع سبب شد تا همواره به ياد داشته باشم كه بايد براي دفاع از مظلوم تلاش كرد.

دارنده مدال طلاي المپيك لندن در پايان گفت: امام خميني (ره) بارها تاكيد كردند كه اسرائيل لكه ننگ و غده سرطاني است و من به عنوان يك مسلمان وظيفه دارم تا براي نجات فلسطين از دست رژيم غاصب تمام تلاش خود را به كار گيرم.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...