نسخه چاپی

توطئه دشمن برای ایجاد اختلاف میان دو بازوی حراست از نظام اسلامی

عکس خبري -توطئه دشمن براي ايجاد اختلاف ميان دو بازوي حراست از نظام اسلامي

با كمی دقت در متن گزینش‌شده، مشخص می‌شود كه گوینده كلام در جمعی محدود با ادبیات خاصی در مقام نقد سناریوی براندازی دشمن در فتنه سال ۸۸ بوده و هرگز قصد تخریب و توهین به ارتشی‌های دلاور را نداشته و تنها از تفاوت مأموریت‌های نیروهای مسلح سخن گفته است

انتشار سخنان گزينشي و تقطيع‌شده يکي از کارشناسان سياسي در شبکه‌هاي اجتماعي که سال‌هاي پيش در فضايي متفاوت از امروز ايراد شده، فرصتي را براي رسانه‌هاي بيگانه به منظور اختلاف‌افکنی بين دو بازوي قدرتمند نظام اسلامي فراهم کرده است. دشمنان اين نظام و ملت که دل پرخوني از دلاورمردان ارتشي و سپاهي در طول حدود چهار دهه از شکل‌گيري انقلاب اسلامي دارند، به دنبال آنند که به القای وجود اختلافات جدي بين اين دو بال امنيت کشور بپردازند؛ اين در حالي است که به برکت رهبري حکيمانه فرمانده معظم کل قوا و بصيرت و ضمير پاک دلاورمردان ارتشی و سپاهی، شاهد بيشترين هماهنگي و همگرايي بين اين دو نهاد نظامي کشور هستیم.
با کمي دقت در متن گزينش‌شده، مشخص مي‌شود که گوينده کلام در جمعي محدود با ادبیات خاصی در مقام نقد سناريوي براندازي دشمن در فتنه سال ۸۸ بوده و هرگز قصد تخريب و توهين به ارتشي‌های دلاور را نداشته و تنها از تفاوت مأموريت‌هاي نيروهاي مسلح سخن گفته است؛ اما تقطيع آن سبب شده است تا امر مشتبه شده و فرصت براي اختلاف‌برانگيزان فراهم آيد.
اينکه چرا اين تعابير کوتاه چند ثانيه‌اي پس از حدود شش سال به يکباره رسانه‌اي شده و در حجم زيادي در شبکه‌هاي اجتماعي بازنشر مي‌يابد، از سناريوهاي پنهان حکايت دارد. دشمنان نظام تلاش دارند با اختلاف‌افکني از توان دفاعي و نظامي بزرگ‌ترين قدرت منطقه بکاهند، روابط خوب برادران ارتشي و سپاهي را مکدّر کنند و افکار عمومي را از مسائل مهم‌تر جامعه دور نگه دارند. رویارویی با چنين سناريوهايي نیازمند آرامش، تدبير و بصيرت است و بايد از هرگونه موضع‌گيري هيجاني که سبب تشديد کدورت و بازي در جورچین دشمن شود، پرهيز کرد.
اين ماجرا درسي مهم براي نيروهاي مؤمن و حزب‌اللهي دارد و آن، اينکه دشمن از کوچک‌ترين منفذ هم به دنبال نفوذ و ايجاد اختلاف، درگيري و دودستگي در ميان ملت و نهادهاي نظام اسلامي است؛ از این رو، بايد کاملاً مراقب گفتار و کردارمان باشيم تا بهانه‌اي براي جولان دشمنان انقلاب و ملت فراهم نشود؛ چراکه هرگونه کم‌دقتي در اين زمينه پرهزينه خواهد بود.

۱۳۹۵/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...