نسخه چاپی

پاسخ سردار حاجی زاده به تهدیدات

عکس خبري -پاسخ سردار حاجي زاده به تهديدات

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واكنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت:پاسخ ایران به هر گونه تهدید عملی و تجاوز به ایران اسلامی بسیار سریع، قاطع، ویران كننده و فراگیر خواهد.


به گزارش نما به نقل از ایرنا، سردار امیرعلی حاجی زاده تاكید كرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی مدت‌ها است كه در پی انتقام گسترده و سرنوشت‌ساز خون شهدای مظلوم فلسطین، صبرا، شتیلا و قانای لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی و هزاران شهید دیگر هستند.

سردار حاجی زاده خاطرنشان كرد: این افتخاری بس پر ثواب است كه نصیب رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی شده و با تحقق آرمان نابودی رژیم صهیونیستی ، خاورمیانه جدید با اراده ملت‌های مسلمان منطقه شكل گیرد.

وی افزود:اگر عربده‌كشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: ما معتقدیم عربده‌كشی‌های سران رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها و نیز انتخابات ریاست جمهوری آمریكا، بیشتر به یك جنگ روانی و تبلیغاتی شباهت دارد اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی كنند، این كار می‌تواند تنها كار مثبت این رژیم جلاد و كودك‌كش در طول عمر منحوس خود باشد.

سردار حاجی زاده تاكید كرد: ما از این اقدام صهیونیست‌ها (عملی كردن تهدیدات و رجزخوانی‌ها) استقبال می‌كنیم چرا كه فرصت و بهانه بسیار خوبی به دست می‌آید تا برای همیشه طومار حیات ننگین این رژیم جعلی، اشغالگر و غاصب را در هم پیچیده و جهان بشریت را از شر این غده سرطانی نجات دهیم.

وی با اشاره به سایر ره آوردهای حمله رژیم صهیونیستی به ایران گفت: از سوی دیگر این اقدام صهیونیست‌ها، كلكسیون پرنده‌های غربی موجود در ایران شامل هواپیما‌های بدون سرنشین ' اسكن ایگل'، ' شِدو' و RQ170 و هواپیماهای F15 و F16 رژیم صهیونیستی را به دست فرزندان ملت شگفتی‌ساز ایران در نیروهای مسلح تكمیل خواهد كرد.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...