نسخه چاپی

پورحیدری: انتشار قراردادها كار درستی نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار با استقلال خوزستان گل بدی دریافت كردیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، منصور پورحیدری درباره شکست دو بر یک استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: نگاه کردن بازی در تلویزیون برای من خیلی سخت بود. دوست داشتم در اهواز کنار تیم حضور داشته باشم، اما هوا خیلی گرم بود و نتوانستم راهی اهواز شوم. متاسفانه اتفاقاتی در اهواز افتاد که خیلی خوب نبود.

وی افزود: بازیکنان استقلال بازی بهتری نسبت به دیدار نخست‌شان انجام دادند و بازی را خوب شروع کردند، اما گل بی‌موردی خوردند. خط دفاعی استقلال هم اشتباهاتی داشت که منجر به گل بی‌مورد حریف شد. در نیمه دوم، بازیکنان فشار آروده و با اینکه هوا خیلی گرم بود، به گل تساوی هم رسیدند. پس از گل تساوی، بازیکنان برای برد جلو کشیده بودند و همین باعث شد تیم حریف به گل برسد. بازی می‌توانست با تساوی خاتمه یابد، اما باید قبول کرد که استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته بوده و تیم کمی نبود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه انتظارات از استقلال با توجه به خریدهایی که انجام داده بالاست، گفت: انتظارات همیشه از استقلال بالا بوده و یک واقعیت است. علیرضا منصوریان برای استقلال تلاش می‌کند تا تیم از دوران بدنسازی خود رهایی یابد. از طرفی تغییرات در تیم زیاد بوده و هماهنگی به مرور زمان به دست می‌آید. من به این تیم امیدوار هستم.

پورحیدری در مورد انتشار قرارداد مربیان و بازیکنان عنوان کرد: با این مسئله موافق نیستم، چون در هیج کجا این کار را نمی‌کنند. به نظرم انتشار مبلغ قراردادها کار درستی نیست.

۱۳۹۵/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...