نسخه چاپی

هشدار روسیه به معارضان همپیمان جبهه النصره

روسیه چند ساعت پس از سقوط بالگرد امداد رسانی خود در منطقه ادلب سوریه تحت تسلط جبهه النصره و معارضان همپیمان این گروه تروریستی كه سبب جان باختن پنج نظامی روس از جمله یك زن شد، اعلام كرد كه بمباران مواضع تروریست ها ادامه خواهد یافت.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، خبرگزاری ایتارتاس امروز (دوشنبه) به نقل از اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد:بالگرد ترابری ام ای هشت گروه امداد رسانی روسیه در منطقه ای که از سوی جبهه النصره و دیگر گروه های معارض پیوسته به آن کنترل می شود، هدف قرار گرفت که سه خدمه و دو افسر مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه کشته شدند.

همچنین بنا به اعلام اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، این بالگرد پس از انجام ماموریت تحویل کمک های انسانی شامل مواد غذایی و دارو به مردم حلب در حال بازگشت به پایگاه حمیمیم بود.

در ادامه گزارش با تاکید بر ادامه برنامه خروج ساکنان شهر حلب، آمده است: اکنون هفت گذرگاه امن خروج با امکان تحویل نیازهای غذایی و درمانی ضروری گشوده شده است که غیرنظامیان می توانند استفاده کنند.

روسیه پیش از این نیز اعلام کرده بود که یک گذرگاه ویژه به مردان مسلحی اختصاص یافته است که اسلحه خود را تحویل دهند و از شهر حلب که در اشغال تروریست ها است خارج شوند.

برنامه تخلیه انسانی حلب که در محاصره کامل نیروهای سوری با پشتیبانی نیروی هوافضای روسیه قرار دارد، احتمال آغاز حمله سنگین برای پایان سلطه تروریست ها به این شهر را تقویت کرده است.

۱۳۹۵/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...