نسخه چاپی

افشاگری عجیب قرضاوی درباره آل سعود!

"یوسف قرضاوی" مبلغ سلفی مصری، امرای امارات و سركرده های گروهك تروریستی داعش را دو روی یك سكه توصیف كرد و گفت: مقام های سعودی اموال عمومی را برای گسترش تروریسم هزینه می كنند.

به گزارش نما به نقل از العالم، شیخ یوسف قرضاوی در یادداشتی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نوشت: خورشیدِ حقیقت طلوع کرد و برای همه آشکار شد که سران امارات در کودتای ناکام ترکیه دست داشته اند و به این ترتیب لیبرال‌ها رسوا شدند، لائیک‌ها شکست خوردند و ارتباط آنها با درگیری‌های منطقه و لغزشی که به کشته شدن شماری از انسان‌های بی‌گناهان منجر شد، آشکار گردید؛ به راستی چه تفاوتی میان اینها و داعشی‌ها وجود دارد؟

وی به تفاوت عملیات شهادت طلبانه در فلسطین و اقدامات داعشی‌ها اشاره کرد و گفت: داعش بر خروج از اسلام بنا نهاده شده و ادعای خلافت بدون توافق اهل سنت، خروج از اصول و موازین دین و انحراف از عقیده اسلامی است.

قرضاوی که گویی از خوابی طولانی بیدار شده است در ادامه می نویسد: داعشی ها تکفیر را به نادرست به کار گرفته و مسلمانان را تکفیر کرده، با آنها جنگیده و آنها را آواره کرده اند...داعشی ها مسلمانان را با اتهام کفر، به شیوه های مختلف از جمله سربریدن و اقدام انفجاری قتل عام می کنند و در عین حال از اقدام خود راضی و خشنود هستند، این درحالی است که آنها به علت نادیده گرفتن امور حرام خدا، اهل جهنم هستند.

وی در ادامه می گوید: مقامات امارات باید به این سوال پاسخ دهند که چرا از رژیم "اسرائیل" و صهیونیست ها و کسانی دفاع می کنند که ریختن خون مسلمانان را جایز شمرده، اراضی آنها را غصب کرده، فرزندان آنها را به قتل رسانده و به زنانشان تعرض می کنند؟ به راستی آنها را چه بنامیم، امارات عربی متحده یا امارات "عبری" متحده؟.

قرضاوی در ادامه به گذراندن ایام عید در عربستان اشاره کرد و در پاسخ به سوالاتی که در این زمینه مطرح شده است، گفت: من مهمان حرمین شریفین بودم و این دو متعلق به همه مسلمانان است؛ نکته‌ای که باید ذکر کنم این است که مهمانی پادشاه عربستان را در اعتراض به دخالت‌های سعودی ها در امور مسلمانان و حفظ آبرویم نپذیرفتم و از نزدیک شدن به کسانی که حرام خدا را نایده گرفته و دلارهایشان به ابزاری برای حمایت از تروریسم و ریختن خون مسلمانان تبدیل شده دوری کردم.

این مفتی مصری مقیم قطر افزود: اینک برخی از شاهزاده های خاندان حاکم بر عربستان، به جایی رسیده اند که بخشی از اموال مردم مظلوم این کشور را در مسیر گسترش تروریسم و تامین منابع مالی، یارگیری و آموزش عناصر داعش هزینه می کنند و بخش دیگر آن را در هتل های دبی صرف خوش‌گذرانی و عیاشی می کنند و زنانشان بر خودروهای لوکس و گران‌قیمت آمریکایی سوار می شوند و به بحرین و امارات می روند و و دست به فساد می زنند و همان کارهایی را انجام می دهند که همسرانشان در هتل های امارات انجام می دهند؛ این درحالی ست که زنان عربستانی حق رانندگی در کشور خود را ندارند.

قرضاوی در پایان این سوال را مطرح می کند که به راستی چرا این سخنان را مطرح کردم؟ او در پاسخ می گوید: برای آن که این خاندان (آل سعود) به نام دین از تروریسم حمایت و با اقدامات خود چهره اسلام را خدشه‌دار می‌کند؛ آنها گویی به مبلغان دین و حاملان وحی تبدیل شده اند، برای حاکمیت بر مسلمانان برنامه ریزی می کنند در حالی که صلاحیت این امور را ندارند و حمایت آنها از داعش به لکه ننگی بر پیشانیشان در دنیا و آخرت تبدیل شده است؛ من همان‌طور که پیشتر گفته ام بازهم تکرار می‌کنم که صهیونیست‌ها به مثابه یک سرطان در منطقه هستند و ما باید با هر ابزار ممکن با آنها بجنگیم.

۱۳۹۵/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...