نسخه چاپی

آزار واذیت وحشیانه دو كودك در خانه وحشت

به گزارش نما- «خبرجنوب» نوشت: کیفرخواست پرونده جوانی که به طرز وحشیانه ای دو کودک را در شیراز ربوده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، صادر شد.

این پرونده به صورت ویژه در دادسرای جنایی شیراز رسیدگی و پس از طی شدن مراحل قانونی برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.
جزئیات پرونده متهم
در ششم اردیبهشت ماه بود که خانواده یک دختر 10 ساله با مراجعه به کلانتری کشن اعلام کردند دخترشان از سوی مردی مورد تعرض قرار گرفته و این مرد با ربودن دخترشان او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این دختر 10 ساله حین رفتن به منزلشان به زور توسط فردی ربوده شده و پس از انتقال به منزلی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
شگردهای متهم در آزار و اذیت کودکان
در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور قاضی اسدی بازپرس شعبه 17 دادسرای جنایی شیراز، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی شیراز قرار گرفت.
با توجه به شیوه و شگرد ربودن این دختر 10 ساله که طی آن متهم با تهديد وی را سوار خودرواش کرده و در ادامه اقدام به آزار و اذیت وی نموده بود ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی شیراز با بررسی شکایتمشابه، یک شاکی دیگر را شناسایی کردند که در این پرونده نیز متهم به زور دختر هشت ساله ای را ربوده و در منزلی خالی در گلشن به شیوه مشابه اقدام به آزار و اذیت وی کرده بود.
در اظهارات خانواده یکی دیگر از قربانیان عنوان شده بود: «در 20 اردیبهشت سال جاری دقیقا 14 روز پس از ماجرای اول ، دختر هشت ساله ای به قصد خرید سبزی از منزل خارج شده اما چند ساعت از او خبری نشده است تا اینکه پس از ساعت ها در حالی که سراسیمه بوده به منزلشان مراجعه و مدعی شده فردی در خیابان دهان او را گرفته و به زور سوار خودرو کرده و پس از بردن نامبرده او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
سرنخ هایی که دختر 8 ساله داد
ماموران کلانتری گلشن با اعلام شکایت دوم توانستند سرنخ هایی به دست آورند.
دختر 8 ساله در تحقیقات مدعی شد که فردی که او را ربوده وی را به منزلی برده که در حیاط آن یک سگ بوده است از این رو این دختر باهوش سرنخ هایی را در اختیار ماموران قرار داد و آنها را به حوالی منزلی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود برد.
وی از دور در حالی که منزل را به ماموران نشان می داد ناگهان با خروج مردي از منزل به سمت خانواده اش رفت و مردی را نشان داد و مدعی شد که وی همان فردی است که او را اذیت کرده است.
با توجه به این موضوع متهم که متوجه موضوع شده بود قصد فرار داشت اما ماموران به او اجازه نداده و نامبرده را دستگیر کردند.
در بازرسی از آن منزل سرنخی از آزار و اذیت دختر هشت ساله به دست آمد.
با بازداشت متهم فاش شد که وی دختر 8 ساله را در منزلی در گلشن و دختر 10 ساله را پس از ربودن به منزلی در اطراف دینکان برده است.
مرد شیطان صفت قاچاقچی موادمخدر بود
یافتههای پلیس درباره زندگی خصوصی این مرد نشان داد که او در زمینه قاچاق موادمخدر نیز فعالیت داشته و مدتی قبل به دلیل اختلاف بر سر موادمخدر توسط افرادی ربوده شده و به پاکستان منتقل شده است اما پس از مدتی آدم ربایان وی را آزاد کرده اند.
با توجه به حساسیت موضوع دو دختر 10 و 8 ساله به پزشکی قانونی معرفی شده و مشخص شد که دختر هشت ساله به طرز وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
با توجه به سرنخ هایی که به دست آمد فاش شد که این مرد 35 ساله هر دو دختربچه را ربوده و تمام ادعاهای این دو شاکی و مدارک به دست آمده از صحنه جرم صحت دارد.
صدورکیفرخواست
در کیفرخواست صادره برای «م-ح »متهم 35 ساله که دو دختر بچه را ربوده و یکی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با توجه به اقرار صریح متهم به آزار و اذیت و بررسی این اقرار و تایید مقرون بهواقعبودن آن، درخواست اشد مجازات برای متهم داده شد.
این پرونده برای رسیدگی به شعبه اول دادگاه کیفری استان فارس ارسال شد.

۱۳۹۵/۵/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...