نسخه چاپی

محمدرضا امیرحسنخانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

شفاف سازی دولت در خصوص حسین فریدون، اقدام بسیار خوبی خواهد بود

عکس خبري -شفاف سازي دولت در خصوص حسين فريدون، اقدام بسيار خوبي خواهد بود

عضو كمیسیون اصل 90 در خصوص لزوم برخورد قاطع و ریشه ای با موضوع فیش های نجومی تصریح كرد: ما در كمیسیون اصل 90 در حال انجام اقداماتی هستیم كه هنوز تكمیل نشده است و یقیناً به محض آماده شدن به اطلاع همگان خواهد رسید. این اقدام، قطعاً اقدام مؤثری خواهد بود و پاسخ انتظارات مردم را خواهد داد.

محمدرضا امیرحسنخانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص لزوم شفاف سازی رئیس جمهور در ارتباط با ردپای برادر خود در قضیه حقوق های نجومی گفت: یقیناً این درخواست، تنها درخواست مجلس نیست و بالاخره آقای رئیس جمهور حتماً به این نکته توجه دارند که در این خصوص به افکار عمومی پاسخ بدهند و اگر مطلبی هست بیان کنند.

وی با بیان اینکه دولتی ها در مطالبی که عنوان می کنند، اعتقاد به افکار عمومی را مطرح می کند، اظهار داشت: دولت معتقد است که صداهای مختلف جامعه را می شنود و یقیناً شفاف سازی در این خصوص، کمک زیادی می تواند به دولت و افکار عمومی بکند. خود دوستان دولت هم متوجه این قضیه هستند و چنانچه نیازی به شفاف سازی باشد، این کار را می کنند و کار بسیار خوبی خواهد بود.

عضو کمیسیون اصل 90 ادامه داد: خود آقای رئیس جمهور حتماً به مسائلی که درباره برادرشان مطرح می شود، اشراف دارند و اگر لازم باشد یقینا مطالبی را خواهند گفت. امیدواریم در گفتگویی که قرار است با مردم داشته باشند، بسیاری از ابهاماتی که برای اصحاب رسانه و سایرین ایجاد شده است شفاف شود.

امیرحسنخانی در خصوص لزوم برخورد قاطع و ریشه ای با موضوع فیش های نجومی تصریح کرد: ما در کمیسیون اصل 90 در حال انجام اقداماتی هستیم که هنوز تکمیل نشده است و یقیناً به محض آماده شدن به اطلاع همگان خواهد رسید. این اقدام، قطعاً اقدام مؤثری خواهد بود و پاسخ انتظارات مردم را خواهد داد.

نماینده فردوس اضافه کرد: البته در خصوص عملکرد این افراد، نمی تواند پاسخی به مردم داد؛ زیرا عمل، یک عمل محکوم است. در این قضیه اگر برخی ها به وظیفه خودشان عمل نکرده اند، نهادهای نظارتی که در کشور هستند باید به وظیفه خود عمل می کردند. در هر صورت، اکنون که به مجلس رسیده است، یقیناً ما به وظیفه خودمان عمل خواهیم کرد.

۱۳۹۵/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...