نسخه چاپی

بلاتكلیفی پرسپولیسی‌ها در رشت

عکس خبري -بلاتکليفي پرسپوليسي‌ها در رشت

با وجود پیگیری‌ مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز ورزشگاه دیدار داماش و پرسپولیس مشخص نیست.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فردا در رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت، از همین رو کاروان تیم پرسپولیس ساعت 11:30 امروز وارد رشت شد.

با توجه به پیگیری‌های ژوزه و مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص نحوه برگزاری مسابقه و اعلام نام ورزشگاه هنوز به پرسپولیسی‌ها اعلام نشده که این بازی در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود.

این در شرایطی است که روز گذشته اعلام شده بود که این بازی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود، اما امروز شرایط فرق کرده و با وجود پیگیری‌ مسئولان باشگاه پرسپولیس تا این لحظه اعلام شده که هنوز به هیچ عنوان مشخص نیست که بازی در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود.

پرسپولیسی‌ها قصد داشتند که امروز بعد از ظهر در ورزشگاه سردار جنگل یک جلسه تمرین کنند اما فعلا جوابی در این باره به آنها داده نشده است.

مسئولان داماش در تلاش هستند که با کمک مسئولان استان این بازی را به هر نحوی که شده در ورزشگاه عضدی بر روی چمن مصنوعی برگزار کنند.

همچنین ژوزه مانوئل پس از ورود تیم پرسپولیس به رشت جلسه‌ یک ساعته‌ای را با بازیکنان در هتل محل اقامت قرمز پوشان برگزار کرد و برنامه‌هایش را برای دیدار با داماش برای بازیکنان تشریح کرد.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...