نسخه چاپی

قلعه نویی: با استقلالی كه مردم از ما انتظار دارند فاصله داریم

عکس خبري -قلعه نويي: با استقلالي که مردم از ما انتظار دارند فاصله داريم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «با استقلالی كه مردم از ما انتظار دارند و قلعه نویی می‌خواهد فاصله داریم.»

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان درخصوص شرایط استقلال با وجود مصدومیت جباری و میداودی اظهار داشت: «در ابتدای صحبت‌ها باز هم به مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم و بابت عید فطر هم پیشاپیش تبریک می‌گویم. ما شرایط استقلال را ایده‌آل نمی‌دانیم اما شرایط بد هم نیست‌. در بازی دوستانه به دنبال نتیجه نبودیم و می‌خواستیم به جوان‌ها فرصت بدهیم. شما دیدید که نفت تهران بازی خوبی انجام داد اما به پیکان باخت.»

وی افزود: «مشکل ما این است تا می‌آییم شکل بگیریم به تعطیلات می‌خوریم. وقتی فیلم بازی با مس را بررسی کردیم دیدیم موقعیت‌های خوبی داشتیم و اعتقاد دارم شرایط‌مان بازی به بازی بهتر می‌شود و هیچ نگرانی ندارم اما با استقلالی که مردم از ما انتظار دارند و قلعه نویی می‌خواهد فاصله داریم ما باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم اما بهتر می‌شویم.»



قلعه‌نویی در خصوص اینکه ممکن است بازیکنان استقلال بازی با ملوان را جدی نگیرند تا برای دربی مصدوم و محروم نشوند، گفت: «ملوان تیم بسیار خوبی است که مربی خوبی هم دارد و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده‌اند. بی دلیل در بالای جدول نیستند اما همان قدر که بازی پرسپولیس مهم است ملوان هم این شرایط را دارد. هر دو بازی 3 امتیاز دارد اما اگر این شرایط نبود باز با تمام قوا بازی می کردیم.»

وی در خصوص مصدومان تیم افزود: «جباری و میداودی در اختیارمان نیستند اما بازیکن محروم نداریم و یکسری از بازیکنان هم خسته هستند.»

سرمربی استقلال در خصوص آخرین وضعیت آمادگی جانواریو گفت: «جانواریو آن بازیکنی که مثل سال‌های گذشته می‌درخشید برای ما نیست اما هنوز هم یکی از بهترین بازیکنانمان در این فصل بوده است.»



خبرنگاری پرسید ظاهرا در جلسه با فتح الله زاده اعلام کرده‌اید که نیاز به مهاجم دارید که قلعه نویی گفت: «چنین مسئله ای نیست و ما جلسه با فتح الله زاده زیاد برگزار می‌کنیم. اما این جلسه مورد نظر در خصوص مسائل مالی و دیگر مسائل بوده است. ما تا نیم فصل با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم.»

یکی دیگر از خبرنگاران در این باره گفت که سایت باشگاه استقلال چنین مطلبی را منتشر کرده بود که سرمربی آبی پوشان تصریح کرد: «فتح الله زاده مدیر فنی است و آینده نگری می‌کند. حتما او نقاط ضعف تیم را دیده و به این نتیجه رسیده که باید در نیم فصل یک مهاجم بگیریم البته صحبت‌هایی شده است ولی تمرکز ما روی همین سه مهاجم است چون میداودی به شرایط آرمانی رسیده بود اما متاسفانه مصدوم شد.»

سرمربی استقلال در خصوص اینکه ظاهرا قرار بود بازیکنان روز گذشته از باشگاه پول دریافت کنند، گفت: «آن ها به باشگاه رفتند تا چک‌های خود را دریافت کنند. فتح الله زاده واقعا تلاش می‌کند اما نمی‌دانم چرا شانس من این گونه است به هر جا می‌رویم به مشکل می‌خوریم. در تیم ملی هم همین طور بود و در تراکتورسازی هم در عرض 5 ماه یک ریال هم پول نیامد. امیدوارم مشکلات حل شود و دوستان هم در تلاش‌اند.»



قلعه نویی اختلاف بین خود و فتح الله زاده را در خصوص فروش جواد نکونام تکذیب کرد و گفت: «آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند که من چه در گرفتن بازیکن و چه در انتقال آن مشورت می‌کنم. وقتی در مورد نکونام به من پیشنهاد شد جلسه درون تیمی گذاشتیم و نظراتمان را منتقل کردیم و به این نتیجه رسیدیم تا نیم فصل هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشود.»

سرمربی استقلال با اشاره به اتفاقاتی که در آذربایجان رخ داده تصریح کرد: «متاسفانه این حادثه بسیار دردناک بود ولی در این چند روزه ثابت شد معرفت ایرانی هنوز زنده است و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد. درست است که کمک‌ها ارسال شده اما سامان دهی آن ها مهمتر است. متاسفانه در حادثه‌های قبل ساماندهی خوبی نبود. یک سال در تبریز بودم و می‌دانم از یک ماه دیگر شرایط آب و هوایی در آنجا متغیر می‌شود.»

وی افزود: «صبح امروز اخبار زیر نویس شبکه خبر را دنبال می‌کردم که دیدم نوشته است از امروز کلنگ خانه‌ها زده شده است. امیدوارم این اتفاق فقط زیرنویس نباشد و واقعا کلنگ ها زده شده باشد اما خبری شنیده‌ام که امیدوارم دروغ باشد. شنیده ام بیمارستانی که تازه تاسیس کرده بودند با زلزله‌ای که آمده تخریب شده است. مشکلات آن ها با دادن چادر حل نمی‌شود و باید برای اسکان آن ها کانکس‌هایی که به شکل سوئیت است در نظر گرفته شود. در پایان امیدوارم در هیچ جای ایران شاهد چنین حادثه ای نباشیم.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...