نسخه چاپی

مشكلات دهكده 48 ساعت تا افتتاحیه المپیك

در حالی كه دو روز تا افتتاحیه رسمی بازی‌های المپیك 2016 باقی مانده، همچنان مشكلات دهكده بازی‌ها از نظر امكانات سخت‌افزاری و همچنین تامین امنیت رفع نشده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در حالی که 48 ساعت تا برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2016 در شهر ریودوژانیرو باقی مانده، کاروان‌های ورزشی اکثر کشورها در دهکده بازی‌ها ساکن شده‌اند. اگرچه بعد از انتقادهایی که کاروان استرالیا و چند کشور اروپایی نسبت به مسئله تامین امنیت محل اسکان تیم‌ها مطرح کردند،‌ تدابیر امنیتی ویژه‌ای اندیشیده شده اما همچنان محل ورود و خروج به دهکده مسابقه‌ها کنترل نمی‌شود و افراد زیادی بدون آی دی کارت در دهکده ورزشکاران حضور دارند.

همچنین ورزشکاران اعزامی کشور ایران گلایه‌های زیادی نسبت به وضعیت اسکان خود دارند به طوری که گفته می‌شود سرویس‌های بهداشتی، شیر آب و همچنین سیستم تهویه ساختمان اسکان تیم ایران دارای اشکالات فنی است.

با توجه به انتشار خبری درباره گزارش یک مورد تجاوز توسط نگهبان سالن دوچرخه‌سواری به مامور آتش‌نشانی، نیروهای امنیتی در محل ورود ورزشکاران به سالن‌های ورزشی مستقر شده‌اند. همچنین گفته می‌شود گلایه‌های زیادی نسبت به فاصله زیاد سالن‌های ورزشی و محل تمرین تیم‌ها تا دهکده بازی‌ها از سوی کادر فنی تیم‌های ملی ایران مطرح شده است.

۱۳۹۵/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...