نسخه چاپی

پاسخ محكم به گستاخی بان كی مون

در پی بیانیه دبیركل سازمان ملل متحد علیه سخنان ضداسرائیلی رئیس جمهور كشورمان و سكوت همیشگی وی درباره تهدید حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر كشور با صدور بیانیه شدید اللحنی، به رفتارهای دوگانه بان كی مون واكنش نشان داد.

الف : متن كامل بيانيه اتحاديه دانشجويان مستقل به قرار زير است:

بسم الله القاصم الجبارین
امت مسلمان مستحضرند که دیروز یوم الله جهانی قدس بود. حضور گسترده و با شکوه ملت غیور ایران و نیز خروش میلیونی در هفتاد کشور جهان، موجبات دستپاچگی مجدد شبکه حقیر و خوار صهیونیسم بین الملل را فراهم کرد.
چنانچه شاهد بودیم در ساعات اولیه پس از این راهپیمایی ها و سخنرانی های مسوولین ایرانی از جمله ریاست جمهوری اسلامی ایران ، مقامات آمریکایی ومزدور دست نشانده شان آقای دبیر کل سازمان ملل! متحد! با فتنه انگیز خواندن مواضع جمهوری اسلامی راه را برای گستاخان دارلمجانین تل آویو هموار کردند تا مدعیان تکراری و آشنای اسراییلی فکر خام حمله به عرض مقدس جمهوری اسلامی ایران را دوباره به ذهن خطور داده و بر زبان ناپاکشان بیاورند.

متعجبیم و البته غریب نیست که نشنوید صدای ملت ها را !آقای بان کی مون ، آقای سکوت در مواقع اضطرار ملت ها ، آقای ساکت قتل عام میانمار، آقای ساکت قتل عام هر روزه غزه و افغانستان و بحرین و آقای همراه تروریست ها در سوریه، عجیب نیست در ایامی که غریو الله اکبر و الموت لاسراییل و الموت لامریکا در بیش از هفتاد کشور دنیا شنیده می شود در بیغوله بلند نیویورک گوشهایتان نشنود. ریاست جمهور ایران اسلامی دیروز گفت:"هیچ کس حق مسامحه در برابر حقوق مردم را ندارد و برپایی حکومت برای عدالت و آزادی و تامین حقوق ملتها است... اینکه دشمنان در تحریک عصبیتهای دینی منطقه تا حدودی موفق شده و با فریاد الله اکبر برادر مسلمان خود را گردن میزنند و گلوله باران میکنند. اینکه کشورهای مسلمان را علیه هم تجهیز میکنند، رسانه این علیه آن یکی، سلاحهای این کشور برای مخالفین آن کشور و ..." این حرفها فتنه انگیزی است !!!

به راستی این حرفها باید از زبان شما شنیده شود اما خوشبختانه یا متاسفانه امروز هیچ چیز در عرصه دیپلماسی بین الملل در جای خود نیست ، نه شما دبیر کل سازمان ملل متحد هستید و نه مردم دنیا شما را به عنوان دبیر کل سازمان ملل! متحد قبول دارند، باور نمی کنید؛ بنشینید و فیلمهای دیروز را ببینید، مردم هنوز و نه تنها در ایران در تمام دنیا و در تمام نقاط آزاد شده از دیکتاتوری مطلوب طبع شما فریاد می زدند "اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود"

به آقای بان کی مون پیشنهاد می کنیم روزه سکوتی را که در زمان قتل عام ها در افغانستان و فلسطین و میانمار گرفته اند نگشایند و بیش از این آبروی خود و سازمان جعلی ملل را نبرند ، مگر تونس نبود که پس از پنجاه سال مردمش به تظاهرات روز قدس رفتند ،مگر مصر نبود که جوانانش درب سفارت اسراییل را گِل گرفتند ،مگر بحرین نیست و مگر عربستان نیست که شیعیانش هر روز صبح که بیدار می شوند غسل شهادت می کنند مگر در همان نیویورک پرچم آمریکا را آتش نزدند!

آقای دبیر کل سازمان دول آمریکا و انگلیس و رژیم جعلی اسراییل، گستاخی های وزیر دفاع رژیم اشغالگر قدس و وزیر دفاع آمریکا به گوش این ملت آشناست ، سی و چهار سال است آمریکا و اسراییل با هم می خواهند، سه روزه و سی روزه و سه ماه کار ایران را یکسره کنند، بی خبرند ملتی که برای خدا قیام کرده نه از جنگ می هراسد و نه از تهدید و زور که البته جای سوال است چگونه لشکر شکست خورده از جنگهای ۲۲ روزه و ۳۳ روزه حتی توان فکر حمله به ایران، به این ملت عظیم را خواهد داشت !؟

و مجددا به آمریکای جنایتکار و عصبانی از آزادگی امت اسلام سخن معلم شهیدمان بهشتی را یادآور می سازیم که "آمریکا ازما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر "
الحمد الله الذی جعل اعدائنا من الحمقا

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...