نسخه چاپی

حسن بیگی:

انجام پروژه‌های كلان در حوزه علوم انسانی افتخار دانشگاه عالی دفاع ملی است

رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینكه امروز دانشگاه عالی دفاع ملی از محضر اساتیدی برجسته و بسیجی و انقلابی برخوردار است گفت: انجام پروژه‌های كلان در حوزه علوم انسانی از افتخارات این دانشگاه است.

به گزارش نما انجام پروژه‌های کلان در حوزه علوم انسانی افتخار دانشگاه عالی دفاع ملی استبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ابراهیم حسن بیگی رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید این دانشگاه در سخنانی با بیان اینکه امیدوارم رضایت خاطر مقام معظم رهبری را در مدیریت دانشگاه برآورده کرده باشیم گفت: امروز دانشگاه از محضر اساتیدی برجسته و بسیجی و انقلابی برخوردار است.

وی ادامه داد: اصلاح، تکمیل ، سازماندهی رشته های مورد نیاز در دانشگاه و ایجاد دانشکده های مورد نیاز از جمله اقدامات صورت گرفته است.

رئیس سابق دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: برگزاری دوره های آموزشی یک ساله برای فرماندهان و مسئولان راهبردی نیروهای مسلح که مصوب شده و برگزار خواهد شد از جمله دیگر موارد فعالیت‌های این دانشگاه است.

حسن بیگی انجام پروژه های کلان در حوزه علوم انسانی و دیگر حوزه ها را توسط دانشجویان و اساتید مجرب از افتخارات دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای دقیق اساسنامه مصوب دانشگاه همیشه مورد توجه ما بوده است.

۱۳۹۵/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...