نسخه چاپی

جاده چالوس فردا یكطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه استان البرز از یك‌طرفه شدن محور كرج ـ چالوس در روز جمعه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس: رئیس پلیس راه استان البرز از یک‌طرفه شدن محور کرج ـ چالوس در روز جمعه خبر داد.

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به گزارش ماموران پلیس‌راه مبنی بر افزایش حجم تردد خودروها در محورهای برون‌شهری استان البرز و این نکته که اکثر خودروها به سمت استان‌های شمالی سفر کرده‌اند، لازم است برای بازگشت مسافران تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: اکثر مسافرانی که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی و شمال غربی سفر کرده‌اند، قصد دارند در روز جمعه به استان‌های مبدأ بازگردند

این فرمانده ارشد انتظامی در استان البرز گفت: بخش مهمی از این مسافران نیز از محور کرج – چالوس استفاده می‌کنند و این در حالی است که جاده چالوس ظرفیت زیادی برای عبور و مرور خودروها ندارد و در صورت عدم اجرای محدودیت‌های ترافیکی، ترافیک در این محور قفل می‌شود.

اکبری بیان داشت: بر این اساس پلیس راه طی دستورالعملی اعلام کرده است که تردد انواع خودروها از ساعت 15 روز جمعه این هفته تا ساعت دو بامداد روز شنبه شانزدهم مرداد ماه از کرج به سمت استان مازندران ممنوع است.

وی افزود: بنابراین در این ساعات ماموران پلیس راه از حرکت خودروها از میدان امیرکبیر در شهرستان کرج به سمت استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: همچنین از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه تردد در جاده چالوس از مرزن‌آباد به سمت شهرستان کرج در استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری اعلام کرد: همچنین در این مدت طرح‌های ویژه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در محورهای مختلف استان البرز اجرا می‌شود و بر اساس آن رانندگانی که اقدام به تخلفات حادثه‌ساز کرده‌اند، ضمن اعمال قانون، خودروی آنها توقیف خواهد شد.

۱۳۹۵/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...