نسخه چاپی

چوپانان خود به گله زدند

رییس پلیس آگاهی استان زنجان ‏از دستگیری دو چوپان كه با همدستی دو نفر دیگر اقدام به سرقت احشام از گله كرده بودند خبر داد و افزود: این متهمان به 21 فقره سرقت گاو و گوسفند اعتراف كردند.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، سرهنگ مصطفي طلوعي با بيان اينكه تعدادي از احشام در يكي از روستاهاي شهرستان طارم مورد سرقت قرار گرفته بود، گفت: به دنبال اطلاع پليس آگاهي شهرستان طارم از اين موضوع، بلافاصله تحقيقات براي شناسايي سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي با بيان اينكه ماموران پليس پس از بررسي‌هاي لازم به محل نگهداري احشام رفته و دريافتند احشام سرقتي به وسيله يك دستگاه كاميون انتقال داده شده‌اند، گفت: پليس در ادامه تحقيقات خود به چوپانان گله مظنون و هر دو متهم را به نام‌هاي «م - الف » و «ب – ن» دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

طلوعي اظهار داشت: متهمان در بازجويي‌هاي بعمل آمده ابتدا منكر هرگونه سرقت شدند اما سرانجام لب به اعتراف گشوده و اعلام كردند كه 21 راس احشام را با همدستي دو نفر ديگر به نام‌هاي «س – ع» و «م – ع» با استفاده از يك دستگاه كاميون 10 تن سرقت كرده‌اند.

وي بابيان اينكه با اعترافات اين متهمان دو همدست ديگر آنان دستگير و از طريق دادسرا روانه زندان شدند؛ تصريح كرد: با تلاش مستمر و اجراي طرح‌هاي ويژه، توسط ماموران آگاهي زنجان يك سارق ديگر احشام به نام «ف – الف» دستگير كه وي نيز پس از اعتراف به سرقت 28 راس گوسفند روانه زندان شد.

۱۳۹۱/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...