نسخه چاپی

مجتبی رحمان دوست در گفتگو با نما:

مسئولان نمی خواهند به پوچ بودن برجام اعتراف كنند

عکس خبري -مسئولان ، نمي خواهند به پوچ بودن برجام اعتراف کنند

آنهایی كه می آیند و می گویند امروزه برجام بزرگترین دستاورد و افتخار تاریخ كشور ما بوده و هست و با تعابیری كه دقیقا به یاد نمی آورم از این مذاكره سخن ها می آورند و تعابیری از این دست را تحویل مردم می دهند، نمی خواهند به پوچ بودن برجام اعتراف كنند.

دکتر مجتبی رحمان دوست در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص تناقض گویی مسئولان کشور در مورددست آوردهاي برجام گفت: امام خمینی (ره) از همان ابتدا تاکیدا بر روی ایستادگی داشتند، هرچه اثر و صدا و کتاب هم از ایشان بوده و هست دائم حرف از اتکای خود و باور به خود در برابر قدرت های جهانی زده شده است ایشان در سخنرانی های خود دائما در حال تفسیر نگاه به درون بودند. غیر از این بزرگوار مقام معظم رهبری هم از همان اویل کار روی این مسئله و خودکفایی تاکید می کردند، مخصوصا در این سالهای اخیر که مسئولین اجرایی کشور دائما از غرب به بزرگی یاد می کنند و شدیدا ارتباط با این کشورها را بزرگ و مهم تلقی می کنند و دائما در حال حرف زدن از این قبیل سخنان هستند که ما آب خوردن و نانمان، نفس کشیدن و هوایمان را به آنها محتاجیم و تنها با سرمایه گذاری آنها توانا به ادامه حیات هستیم و اگر این اتفاق ها و سرمایه گذاری ها انجام نگیرد ما به قهقرا می رویم.
عضو سابق کمیسیون اجتماعی ادامه داد: اما واقعا اینطور نیست، این سخنان مسئولان اخیر غیر مطابق با سخنان امام و رهبری است. امروزه مردم تا این حد به کمال آگاهی رسیدند که فرق حق و باطل را تشخیص دهند، لذا به اعتقاد من آنهایی که می آیند و می گویند امروزه برجام بزرگترین دستاورد و افتخار تاریخ کشور ما بوده و هست و با تعابیری که دقیقا به یاد نمی آورم از این مذاکره سخن ها می آورند و تعابیری از این دست را تحویل مردم می دهند، نمی خواهند به پوچ بودن برجام اعتراف کنند.
عضو حزب پایداری تاکید کرد: امام خامنه اي، 11 مرداد در دیدار با اقشار مختلف مردم فرمودند که: (برجام نشان داد که آمریکایی ها دروغ گویند و همین برجام نشان داد آمریکایی ها اصلا قابل اعتماد و اتکا نیستند.) بنابراین با این سخنان میفهمیم نگاه ایشان باسیاست خارجی دولت فعلی کاملا متفاوت بوده و با نگاه های سیاست خارجه امام و رهبری مطابقت است ،اگر کشورهم تا این لحظه به جایی در منطقه رسیده و به قدرتی تبدیل شده است از این عملکردهای گذشته ناشی می شود. مانند حد مسائل سوریه یا لبنان ، یمن ، عراق و ..
نماینده سابق مردم در مجلس در آخر تاکید کرد: این حاصل قدرت عظیمی است که ایران در این سالها توانسته برای خود دست و پا کند و اینها هم از نگاه ها و پشتیبانی های امام و رهبری ناشی می شود و این حرف های ناشیانه و تو خالی امروزی که گفته می شود باید دم کدخدا را دید و با کدخدا راه آمد چون ما الان به این توجه ها نیاز داریم و همه چیز ما به همین سرمایه گذارهای خارجی بستگی دارد و تحریم ها و همه سختی ها وابستاه به برجام ست، پشیزی ارزش ندارد. اگر ما این نگاه های غلط را در کشور ترویج دهیم و تبلیغش کنیم عملا کشور را مجانی به دست دشمن سپرده ایم و تمام ثروت های اندوخته شده توسط شهدا، انقلاب، امام و رهبری و مردم از دست می رود و دست ملت ایران خالی می ماند.

۱۳۹۵/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...